Menu rozwijane

13 kwietnia 2017

Zapowiedź? +mini analiza


Na obrazku przedstawiającym najnowsze prezenty za paczki możemy ujrzeć ubrania, których nigdy nie było na Momio. Prawdopodobnie będą częścią następnej dostawy do sklepu. Buty w każdym razie zgadzają się co do zapowiedzi.


Co do butów -udało mi się je znaleźć. Gorzej już ze zdjęciem gdzie były sukienki. Na snapowej zapowiedzi jest napisane, iż chłopcy dostaną identyczne obuwie tylko, że na płaskiej podeszwie .

Co myślicie?
Podobają Wam się ubrania?

6 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest całkiem fajna, ale spodziewałam się czegoś nieco lepszego :/ Co do butów to mogło być lepiej, ale mimo to są całkiem fajne! ;D Mam nadzieję, że dodadzą jakieś fajne włosy, bo te z paczek są naprawdę świetne ^^
    ~ wishy

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoczko:)
    ~CrazyOlkaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty są piękne! Już zaczynam wymyślać stylizacje do nich ;) I kolejną świetną rzeczą są te włosy. Kojarzą mi się z wojowniczkami lub wikingami (?). Mam jednak nadzieję, że pojawią się inne kolory, które nie będą dla osób momio+.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na włosy za diamenty. Butki ładne, dostawa zapowiada się nieźle

    OdpowiedzUsuń
  5. ja aż kupie paczkę
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń