Menu rozwijane

11 kwietnia 2017

Batalia o Edit - #03

Witam Witam!

Jest to trzecia odsłona nowej serii!

W poprzedniej odsłonie wygrałem ja, więc dostanie moich momoszków. (a szkoda)

O co chodzi?

W tej serii będę zapraszał momiowiczów, którzy wykonają ze mną wyzwanie.

Będziemy robić Edity z 2 fryzur, jedną przysyłam ja drugą przysyłasz ty.

Następnie wy będziecie oceniać, który edit był lepszy, dla wygrana osoba dostanie trochę momoszków (oczywiście jeżeli wygra osoba inna niż ja :)).

Chcę być w serii!

By uczestniczyć w tym wyzwaniu musisz spełniać warunki.

1. Musisz umieć robić edity

2. Musisz mieć możliwość podsyłania szablonów, siatek czy jak wy to nazywacie, na maila lub na hangouts.

3. Napisz komentarz ze swoim nickiem, wybiorę kilka osób, z którymi zrobię następne odsłony.

Oto przykładowe zgłoszenie:

Chciałbym wystąpić w następnej odsłonie! Mój nick to ...

Tyle chyba z wymagań, mogą się zmienić w dalszych odsłonach.

Lista

Na tej liście jest pokazana kolejność osób, które zaproszę do tej serii.

1. Hanoacho2
2. 2006mila
3. disnow blacki
4. Yookine
5. AngelllPatty
6. Madzik240

...

Mój dzisiejszy gość to Tina 1278!


Mój gość przygotował dla nas blond czuprynę prosto z Hollywood, a ja za wyzwanie dałem niebieską fryzurę wprost wyjętą z ciekawej bajki.

Zobaczcie co nam wyszło!

Tina 1278



Ogólnie edit mi się podoba , mógłby być jaśniejszy kolor włosów ale nie wyszło jakoś bardzo tragicznie .

Juki



Nie zwracajcie uwagi na tło, nie chciało mi się robić napisów. Więc posłuchałem się Cer i dałe przy brązie białą postać, ale tak słabo mi się podoba. Chciałem wyjść poza schemat i myśle że się udało, podoba mi się góra szczególnie przedziałek.


To już na tyle!

Nie zapomnij zagłosować w ankiecie poniżej!

Miłego Dnia!




Ankietę dostarczyły profilki.pl

15 komentarzy:

  1. Jak zwykle oby dwa są świetne, ale tym razem według mnie lepiej wypadł Juki^^ Drugi edity zresztą też jest super:D To chyba jedna z moich ulubionych serii na blogu ^^
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba edity ładne, lecz juki zrobił to lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj juki. Chciałabym uczestniczyć w tej serii. Potrafię robić edity oraz mam możliwość przesyłania. Mój nick to kamciag2005.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te edity są bardzo ciekawe. Lecz jednak moim zdanime wypadł lepiej Juki. U Tiny zabrakło cieni, które nadałyby efektu 3D tej fryzurze. Czekaj na batalię z Hanoacho :)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. nw czy tylko ja nie przepadam za editami? nie robie ich i wg.
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa edity są piękne ale jak dla mnie juki :3
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  7. Edit Tiny w sumie jest spoczi,ale...
    Nie wiem jak to określić,ale włosy są ciemne,przez co wyglądają jakby były jednobarwne,noo nie wiem jak to określić.
    Yuki CHYBA raz pierwszy w tej serii otrzymał ode mnie głos,gratuluję😏
    ~Ja

    OdpowiedzUsuń
  8. Chce wziąć udział.Mój nick na momio to haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  9. Yeah! Nie mg się doczekać gdy ja będę gościem <3
    ~Madzik240 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy gościa są całkiem spoko, ale kompletnie nie podoba mi się ten kolor. Juki wypadł lepiej według mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Chce wziąć udział 8)
    ~Koziołek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie edity są naprawdę na wysokim poziomie. Jednak u Jukiego to jest takie estetyczne, eleganckie po prostu zachowany jest ład i porządek. Trochę mamy tutaj nowoczesności. To go bardzo wyróżnia.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym wystąpić w następnej odsłonie. B) Mój nick to: Cattise

    OdpowiedzUsuń