Menu rozwijane

28 lutego 2017

Wywiad z Ands !

Hej! Tu Dis.
Dzisiaj nadszedł ten wielki dzień, w którym zrobiłam wywiad z Ands !
Zaczynajmy bez zbędnego przedłużania! 


Dis- D
Ands- A

D- Kiedy założyłeś konto?
A- 12.06.2015r 
D- Jaki masz rozmiar buta? xD
A- 40-42 zależy od marki buta.
D- Jakie emocje czułeś kiedy zostałeś pomocnikiem?
A- Smutek... bardzo dużo osób na początku pisało "Nie chcę ciebie tylko Eykre. Spraw by wróciła" ale też bardzo dużo radości i szczęścia.
D- Jaki jest twój ulubiony kolor?
A- Ciemne kolory, popiel, czarny, krwawy, granat, czekolada etc.
D- Kiedy masz urodziny?
A- Jutro xD 01.03 *SKŁADAĆ MU ŻYCZENIA JUTRO XD* 
D- Masz jakąś ulubioną piosenkę? 
A- Na chwilę obecną jest to "Animal chase holfelder z mmv do killing stalking". 
D- Chcesz kogoś pozdrowić? 
A- Wszystkie osoby, które to czytają ^^

Okej to by było na tyle ^^. Dziękuję Ands'owi, że zgodził się na wywiad (:


~Disnow Blacki 

9 komentarzy:

  1. Zapiszę sobie w kalendarzu żeby mu wysłać życzonka XDD
    A tak ogółem to świetny wywiad :)
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to bym dowiedział się jak ma na imię i ile ma lat x'D Spoko wywiad :>>

    pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ale krótki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wywiad B) Może też z nim go przeprowadzę? ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Założyłam konto w jego urodziny.. warto wiedzieć XD

    OdpowiedzUsuń
  6. hej fajny wywiad zapraszam moje konto carny

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam urodziny tego samego dnia i miesiąca xd

    OdpowiedzUsuń