Menu rozwijane

20 kwietnia 2017

Analiza galaktycznej zapowiedzi!~


Jakiś czas temu na snapie Momio pojawiła się zapowiedź, o której Naho już wcześniej napisała post. Postanowiłam zrobić jej analizę. O dziwo, znalazłam wszystkie ubrania w dosłownie 3 minuty. Zaaapraszam!
Okej, teraz czas na doczytywanie się tego druczku. Udało mi się zauważyć, iż słuchawki będą pozbawione literki 'b' oraz pojawią się w sklepie dla dziewczyn i chłopców. Przechodząc dalej, sukienka z kapturem zostanie przerobiona na wersję męską, aby mogła również się pojawić w dostawie chłopięcej. Dla dziewczyn oczywiście zostanie sukienką. W koszuli udało mi się jedynie przeczytać jedno, ale dosyć ważne zdanie. Nie będzie ona w takiej formie jak na zdjęciu, będzie rozpięta albo jedynie inspirowana obrazkiem. Jakby ktoś chciał się bawić w interpretację tego, to tu jest mniej więcej przepisuję zdanie: 'Please make jacket that will be inspired by the shirt on the image'.



Co myślicie?
Nie możecie się doczekać?

14 komentarzy:

  1. A czy kiedyś na momio nie było takiej "galaktycznej" dostawy ? Niestety za dużo rzeczy nie mam z niej, ponieważ wówczas krótko grałam i brakło mi funduszy aby zakupić więcej. Mam nadzieję, że w piątek po testach będę tak samo zachwycona nowymi rzeczami jak ponad rok temu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była, ale dosyć dawno, a duża część momiowiczów uwielbia galaxy, więc nie ma ku temu żadnych przeciwwskazań :D

      Usuń
    2. To było pytanie retoryczne, ale i tak dzięki za odpowiedź.

      Usuń
  2. OMG piękna<3 kocham motywy galaxy<33333333 coś czuję że wydam całe moje pieniążki :)
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa kraszuję te ciuchy lalala
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwwww!!!!! Wydam dużo hajsu!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. FAJNO TAKIE KUPIEM SOBIE HAJSY POWYDAWAM (O KUŹWA OBY NIE BYŁY ZA SZAFIRSY)
    ~Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM TĄ KOSZULE. Błaaaaaagam by nie była za szafiry... Ta dostawa jest poprostu spełnieniem moich marzeń. Liczę też na ładną fryzurę. Słuchawki też są ciekawe, pewnie przydadzą się by "ożywić" trochę stylizacje. Lepiej zacznę już zbierać fundusze by nie być potem na minusie xD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  7. Galaktyczna stylizacja, już sobie to wyobrażam! Nie mogę się doczekać. Z pewnością wzór galaktyczny będzie świetnym dodatkiem do zwykłych ubrań. Ach, już się nie mogę doczekać! Mam nadzieję, że ubrania będą w miarę dopracowane XD I że pojawią się znów jakieś ładne włoski.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest naprawdę genialna! *-* na pewno ją sobie przywłaszczę :P Słuchawki też są naprawdę świetne! :D W sumie to ta bluza również jest niczego sobie :DD Do tej pory chyba najbardziej przypadła mi do gustu ta sukienka. Mam dziwne wrażenie, że będzie ona za szafirki ;C Zresztą pewnie jak wszystkie najlepsze rzeczy z dostawy :( Mimo to pewnie większość sobie kupię XD Al dalej zastanawiam się na włosami :/
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  9. Supcio za m+ były Galaxy soczewki więc pewnie nie będą w sklepie, ale przynajmniej będzie można się całkowicie ubrać w tym stylu ;)
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne nie mogę się doczekać.
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do zdania, ktore dałaś do interpretacji, wychodzi coś w stylu 'Proszę zróbcie kurtkę, która będzie inspirowana koszulą na obrazku' ;). Dostawa zapowiada się świetnie!

    ~Zue

    OdpowiedzUsuń