Menu rozwijane

16 kwietnia 2017

Powrót w paczkach

Jak mogliście zauważyć 
Momio ostatnio bardzo szaleje z powrotami w paczkach.
Dzisiaj pojawił się kolejny taki powrót, a konkretnie tych dwóch fryzur.
 
  

Damska wersja nigdy specjalnie mi się nie podobała, za to męska ma teraz całkiem ładny kolor.
Zauważyliście, że chłopcy mają coraz więcej ładnych ubrań?
Jakby nie patrzeć to dobrze, chociaż damskie wersje ostatnio na tym cierpią.
*przynajmniej nie kusi mnie, żeby kupić paczkę*

Podobają wam się fryzury?
Wesołego Alleluja!

9 komentarzy:

  1. Dlaczego w paczkach nigdy nie ma dla dziewczyn krótkich włosów. Jak by nie wiedzieli że je kraszuję ;____;
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to denerwuje, uwielbiam ładne, krótkie włoski damskie. Te wyżej nawet-nawet... ale tak jakoś się odwijają na boki.
      W innym kolorze może bym się skusiła..., ale na razie paczki nie kupię.
      Pozdrawiam,
      ~MuffinkaXD

      Usuń
  2. Przynajmniej nasz realny portfel nie ucierpi :D I będziemy mieć więcej hajsu na nielegalne zupki chińskie.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie ta damska fryzurka jest nie zbyt ładna. Jakoś ta góra mi nie odpowiada. Nie jest najgorzej, ale nie zachwyca. Co do męskiej jest naprawdę świetna. Kolor jest fajny, a sama fryzura również mi się bardzo podoba.
    ~ wishy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja damska jest taka 'doczepiana (nie lubię takich włosów). Wersja męska ma taki zbyt siwy kolor (xD). Oby następna paczka była lepsza.
    ~ Sweet108

    OdpowiedzUsuń
  5. a miałam dziś kupić tamte włoski :c seriooo ? :/
    -GretaDragon :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Te wlosy damskie sa brzydkie :l

    OdpowiedzUsuń