Menu rozwijane

01 kwietnia 2017

Czytelnik Miesiąca- marzec


Prawdę mówiąc to wybór był dosyć trudny. W komentarzach znalazłam naprawdę wielu dobrych kandydatów. Jednak na koniec wybrałam osobę, która napisała najwięcej i była szybka. Wypowiedzi nie były długie, ale zawsze coś konkretnego wyrażały. Myślałam o czytelnikach, którzy pisali czasem obszerne wypowiedzi, lecz kandydatka, która wyróżniała się takim sposobem pisania (i miała najwięcej kom. z nich wszystkich) skomentowała tylko (w porównaniu do zwycięzcy) 40 postów w ciągu całego miesiąca. Do tego była dosyć wolna. Wyglądało to mniej więcej tak:

Komentarze zwycięzcy:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (74)

Komentarze osoby z długimi wypowiedziami:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (40) ddddddddddddd (13)

'd' oznacza długą wypowiedź. Nawet jakbym liczyła 'd' podwójnie to i tak zwycięzca ma więcej, do tego jest szybszy. Obie dziewczyny komentują od początku miesiąca. Nie będę już przedłużać, myślę, że uzasadnienie jest okej.
•••


Czytelnikiem miesiąca na marzec zostaje:

Gratulacje!

27 komentarzy:

  1. Gratuluję! Czytając komentarze wiedziałam, że wygrasz! :D Zasłużyłaś! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto był tym drugim kandydatem? :33 <3

    ��Lila��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam tego nie pisać, aby nie było tej osobie przykro ;)

      Usuń
    2. Okejojoojojojojo
      #Głupawka XDDDD

      ��Lila��

      Usuń
  3. Starałam się i będę się starać o Kwiecień :) Gratuluję :)
    ~Madzik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Nuli. ^^
    ( BTW śliczny nagłówek bloga :d )
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. DZIĘKUJĘ!!!! <3<3<3 NIE SPODZIEWAŁAM SIĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe kto był 2 kandydatem :/ gratuluje Nulciu<3
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ! zasłużyłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci! Widziałam twoje komy pod każdym postem, więc zasłużyłaś<3 :)
    Pozdrowionka! :*
    ~paulinaxi 9

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje :* muszę przyznać ze trochę zaniedbałem komentowanie ponieważ muszę wsiąść sie za szkole tymbardziej ze jestem w pierwszej LO. Jeżeli teraz zawale szkole to potem będzie jeszcze gorzej xdd Oke jeszcze raz gratki.

    Jak cos komentarze pisałem z takich kont Google jak: Dva, Millko i Kinga
    Wiem dużo ich ale pisałem z różnych komputerów i telefonów wiec nie zawsze chciało mi sie logować na swoje xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!;)Zaprosisz na momio?(nick:Natasza014)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ❤
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  12. GRATKI ! Zasłużyłać sobie, bo pod niemal każdym postem jest Twój komentarz <3 POZDRAWIAM tosia464

    OdpowiedzUsuń