Menu rozwijane

02 kwietnia 2017

Edity na Momio - #06 - Gość Specjalny!

Hejunia!

Tutaj Juki wraz z...

*werble*

Fabiankiem!

Dawno tej serii nie było (nie krzyczcie na mnie).

Zacznijmy!

Magia012


Juki: Edit jest na pewno kreatywny, w samym edicie widzimy również HairEdit, czyli doklejenie tylko małego koka co nie jest oryginalne i dosyć nie logiczne jak włosy w taki sposób spadają w dół, moja ocena to: 6/10 za tą lame :j

Ziomeczk: Eh... Fajna niebieska lama. Edit dosyć kreatywny, do najlepszych nie należy, ale takie 5/10 może mieć :")


Jeanmarie


Juki: Edit fajny, trochę za dużo tych napisów. Wątpię również, że ktoś tak kuca (?) na łóżku. Ocena: 7/10

Ziomeczk: Jest to mój ulubiony edit z dzisiejszych^^ Jest bardzo przyjemny,fajny pomysł na wykorzystanie pomieszczenia.Jak dla mnie mocne 8/10


Amy D


Juki: Strasznie mi się podoba <3 ah... Dla mnie cudaśny! 10/10

Ziomeczk: Fajny edit, *lowe tą monobrew*. Ten obrazek przedstawia ciekawą historię. Takie 7/10 dla mnie. 

To już na tyle!

Oceńcie te edity w komentarzach!

Życzę wam Miłego Dnia!



14 komentarzy:

  1. O.O Ogólnie to wszystkie edity mi się podobają, ale najbardziej ten drugi! Jak dla mnie 10/10 ^^ I ten ostatni też jest świetny, również 10/10! :D
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kreatywne edity! Super! Ten z pomieszczeniem jest cudnyyy *-* Fajna kolorystyka :3 Pozdrawiam!
    ~paulinaxi 9

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się ten ostatni, jest bardzo kreatywny. Ten drugi również mi się podoba. Niestety pierwszy - no nie.
    ~ EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  4. wasz efity s pikne<33333333 uwielbiam te serie<3333333 kiedy nastepne?
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie elity są dosyć kreatywne. Bardzo podoba mi się ten trzeci, idealnie pasuje do klimatu wczorajszego Prima Aprilis :)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreatywne edity :) Wszystkie są śliczne! <3
    ~Madzik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie akurat ten kuc (kuc tzn. ktoś kuca) urzekł, wygląda tak bjuti. A edit Amy jest tak cudowny, iż go nawet podesłałam do Momio :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie edity są spoko, ale mnie nie powalają :c

    OdpowiedzUsuń
  9. drugi edit rządzi ! Nauczcie mnie takie robić ! :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi edit fajnie wygląda w tym tle lepiej niż inne C:
    Dlatego to mój faworyt :3
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten trzeci to mój jeden z ulubionych editów ;D
    ~ Azurlol

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy em.. em.. Ciekawy! Można się zaintrygować i zobaczyć tu postać momio w ciele jednorożca, jakieś owcy może..
    Drugi natomiast jest takim odzwierciedleniem mojej rzeczywistości.
    Trzeci jest taki śmieszkowy. Eyy.. nie wolno się naśmiewać z innych! Ciekawy pomysł i tyle! <3
    Nie mogę wybrać który najlepszy. Przykro mi :(
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń