Menu rozwijane

06 października 2016

Wywiad z Eykre (2)


W ankiecie, którą jakiś czas temu opublikowałam na blogu, jedną z najpopularniejszych odpowiedzi 
 była 'Eykre'. Wprawdzie, wywiad z Naomi jest już na mymomio (zrobiła go login > Link), ale od tamtego czasu wydarzyło się parę ciekawych rzeczy. Zapraszam!

(ogólne informacje, Eykre obchodz#dzień_bez_włosów. Z tego powodu nie ma fryzury.)

Dlaczego zmieniłaś konto, a potem wróciłaś na obecne?

Jakie osoby z #NarysujMnieNaomi wybierasz? Czym się kierujesz?

Jak określisz swój momio'wy styl?

Masz jakieś ubrania bez, których nie możesz żyć? (momio)

Uratować z płonącego budynku szczeniaczki czy kocięta?

Manga czy anime?

Biały czy czarny?


Jeszcze raz, dziękuję za wywiad. (:

Wam z kolei, dzięki za czytanie.
Podoba wam się taka forma wywiadów?
Chcielibyście coś w niej zmienić?

5 komentarzy:

  1. Loooool xD Ja o żadnej ankiecie nie wiedziałam xD Czemu nikt mi nie powiedział xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Loooool xD Ja o żadnej ankiecie nie wiedziałam xD Czemu nikt mi nie powiedział xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. halohalo,mówię Ci o ankiecie:
      http://mymomio.blogspot.com/2016/10/ankieta.html

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń