Menu rozwijane

01 kwietnia 2017

Ulubieńcy #3 -Gościnnie Shaula

O co tu właściwie chodzi?
'Ulubieńcy' to seria prowadzona przez nas, czyli Cermeninę i disnow blacki. Założenie jest meega proste. Z nowej dostawy/prezentów wybieramy jedną rzecz, która najbardziej nam się podoba i tworzymy z nią look. Aby trochę urozmaicić posty, będziemy zapraszać różne osoby. Jeżeli ktoś z Was jest chętny, dajcie znać w komentarzach. Nie zapomnijcie dodać nicku z Momio! 

Chcemy również wprowadzić małą zmianę. Osoba, która chce się zgłosić, musi mieć możliwość wysłania nam swojej Momio na przezroczystym tle. Do tego wystarczy jakakolwiek poczta, bądź Hangouts.
•••

disnow blacki:
Ogólnie look bardzo mi się podoba. Takie ma inne kolory niż zazwyczaj mam ubrane xD. Królik do nas powrócił *jeeej*. 



Shaula:
Look taki wakacyjny trochę afrykański jest też bardzo kolorowy 
moim ulubieńcem jest kurtka.

Cermenina:
Od razu gdy zobaczyłam te buty, wiedziałam, że będą moim ulubieńcem. Stylizacją jak zawsze postanowiłam się pobawić i mam nadzieję, iż wyszło mi to na dobre.




•••
Co myślicie o naszych stylizacjach?
Macie jakiegoś 'ulubieńca'?

22 komentarze:

  1. Super! Te looki są trochę ''śmietnikowe'' ale wyrażają kilka uczuć naraz.Są śliczne, a wybraliście trudne ubrania. (prócz butów) Może kiedyś się zgłosze ;)
    POZDRAWIAM :*
    ~paulinaxi 9

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra! Zdecydowanie moim ulubieńcem jest kutra oraz blond włosy! *-* Kutra jest taka żywa! XD Ogólnie to podobają mi się jeszcze kolczyki :D No i ta... Dziwna kurtka za szafiry jest fajna ^^
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się tam podobają włosy z prezów. Stylizacje piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Może looki są śmietników, ale orginalne i kolorowe.
    Zgłaszam się :3
    ~ EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Te looki są śliczne<3 kocham takie kolorowe i szalone ubrania<3333
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałyście akurat te rzeczy które mi się podobają <3 Super looki:)
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym być gościem w tej serii <3
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe stylizacje można powiedzieć że najlepesze xD
    Ps. Chciałabym wystąpić <3
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym wystąpić w tej serii ♥
    Mam możliwość wysłania looku na przeźroczystym tle.
    ~LoveQA

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne looki (: Niecierpliwie czekam na nastepnych ulubieńców :*
    ~laurusia1906

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujące podoba mi się ubiór Cermeniny raz ją tak widziałam możę też się zgłoszę.Konto na momio.me:Elsa Wiosna 123

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne jest to, że nie robicie w tej serii tylko nudnych looków, lecz pokazujecie, że można się przy tym świetnie bawić i równocześnie zrobić z tego własne "dzieło sztuki" :)
    ~ Yookine

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pokochałam ten chocker z prezentów XD Chciałabym pojawić się w next ulubieńcach :)
    ~Madzik 240 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu, tak bardzo pragnę uczestniczyć w tym aaa
    xwitexxx czyli kmiot jak ostatnio moj kolega powiedział dzieki dzieki

    OdpowiedzUsuń
  15. mam swojego ulubieńca......i są nim buty i kolczyki !
    świetne looki ;) czekam na następnych ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  16. oczywiście zglaszam się ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne Looki <3 Chciałabym wystąpić w kolejnej części Ulubieńców...
    ~Anik950

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam swojego ulubieńca i jest nim spódniczka ;) Piękne looki i chciałabym wystąpić w kolejnym ulubieńcu <3
    ~talia20

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za pozytywne komentarze jak coś to ja shaula

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne looki, nie ma się do czego przyczepić. Każda stylizacja jest przemyślana i rzeczywiście bardzo kolorowa. Neonowe kolory są zawsze takim akcentem z którym łatwo przedobrzyć. Trzeba z nim uważać. Jednym słowem prześliczne!
    Mam swojego ulubieńca i chyba będę go nosić już zawsze. Są to jeansowe spodnie typu mom fit z kolekcji Skam. Są genialne i łatwo je dopasować.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń