Menu rozwijane

08 kwietnia 2017

Get de london luk!

Hej! Tu Dis.
Przychodzę do was z kolejną serią! Hah szaleję. 
Nazwa jest specjalna ;) Więc proszę nie mieć bólu w dolnej części ciała ;) 
A więc! Seria bardzo prosta i nie jakaś wybitna ale myślę, że będzie się ją dobrze i szybko czytało.  A chodzi w niej o to, że będę po prostu odwzorowywać strój kogoś. Będę szukać zdjęć na internecie ale jeśli chcecie możecie mi coś podlinkować w komentarzach lub jak macie mnie w znaj to na pw dać mi link lub *xD* pod jakimś z moich postów na momio! 
Nie przedłużam! Zaczynajmy! 
  

•••

Na początek mamy taki strój. W sumie to podoba mi się jego momiowa wersja. Może nawet bym nosiła. Użyłam nawet nowego "mejkapu" z momio plus. Fajnie to wyszło moim zdaniem. 


Tutaj taki look z pazurem haha. Podoba mi się ten look ale na momio bym w nim nie chodziła. Kurteczka się powtórzyła hah ma branie. 


•••

Myślę, że nowa seria wam się spodoba ^^ Będę w niej umieszczała po 2/3 takie zdjęcia z look'ami. 


~Disnow Blacki 

14 komentarzy:

  1. jeju kocham twoje i naho serie!<333 kontunuuj!<333
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kontynuuj! TA SERIA JEST... SUPI!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta nazwa <3 Co do serii to super pomysł, fajnie, że będzie coś nowego! :D Ten pierwszy look jest świetny ^^ Matko, jak ja bym chciała te włosy ;( Drugi też niczego sobie ;P
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś spróbować ubrać się jak Lady Gaga z tego zdjęcia :
    https://www.google.pl/search?q=lady+gaga&rlz=1C1EJFA_enPL725PL725&espv=2&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj_1sWExpTTAhXkApoKHa1pBdEQ_AUIBigB&biw=1366&bih=662#imgrc=Oa1wzxiqdQklwM:

    Czuję że to będzie fajna seria :D
    ~ Pineaple

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś spróbować ubrać się jak Lady Gaga z tego zdjęcia :
    https://www.google.pl/search?q=lady+gaga&rlz=1C1EJFA_enPL725PL725&espv=2&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj_1sWExpTTAhXkApoKHa1pBdEQ_AUIBigB&biw=1366&bih=662#imgrc=Oa1wzxiqdQklwM:

    Czuję że to będzie fajna seria :D
    ~ Pineaple

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW to niesamowite <3333333
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalejecie z tymi seriami łohoh. Mam nadzieję, że seria będzie się cieszyć powodzeniem tak jak poprzednie ^-^
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mg się doczekać kolejnego postu
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  10. FAJNA SERIA B)
    GET DE LONDON LUK B)
    ~Anik

    OdpowiedzUsuń
  11. Dis wygrałaś tą nazwą XDD
    A co do serii to jestem ciekawa następnych stylizacji, naprawdę to świetny pomysł na serię i mam nadzieję, że potrwa jeszcze bardzo dłuugo xD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń