Menu rozwijane

07 kwietnia 2017

W poszukiwaniu!

Hej! Tu Dis.
Przychodzę do was z .... nową serią! 
Będziemy w niej szukać...! A czego? To zobaczycie! :p 

•••





Na początek mamy włosy, które powróciły w paczkach jak dobrze pamiętam. Bardzo podobają mi się buty. Teraz rzadko takie dostajemy w dostawach. Płaszczyk momio po lewej jest śliczny! Bardzo mi się podoba. Walizka też niczego sobie. Gwiazdki, które ma momio po prawej byłby świetnym dodatkiem. 



Tutaj mamy prześliczne włosy. Bardzo mi się podobają, lubię takie fryzury. Warkoczyków nigdy za mało, a nie ukrywajmy, że mało ich ostatnio. W jakiś innych kolorkach też bym nią nie pogardziła. 



Dis się zakochała. Te włosy są przepiękne! Uwielbiam! Krótkich fryzur dla kobiet je bardzo mało. Za mało. Usta bardzo ładne, takie fajne delikatne. Makijaż trochę mocniejszy róż. Super! 
Do tego jeszcze te ceny... ahh 


•••

To tyle na dziś! Myślę, że post wam się podobał ^^ W każdym poście z tej serii postaram się pokazać po 3/4 rzeczy z Most Wanted. Jeśli chcecie możecie mi podesłać jakieś ubrania MW, z chęcią je wykorzystam! 

~Disnow Blacki

14 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na serię, rzeczy są spoko. Ceny tym bardziej xD
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  2. Disnow mam dla ciebie informację: Te włosy z pierwszego zdjęcia, tak powróciły w paczkach, ale w nieco zmienionej formie w postaci hair editu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Fajna seria! :D Pomysłowa...? XDDD Przęsliczne ubranka i te ich ceny...ahhh<333 Zakochałam się w tej szminceeee<333
    POZDRAWAIM!
    ~paulinaxi 9

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa seria - kolejny ciekawy pomysł. UWIELBIAM ten płaszcz z pierwszego zdjęcia. Jest on moją nową miłością. Ja również jestem fanką krótkich włosów na momio (głównie kolorowych). Natomiast jeśli chodzi o szminka jest poprostu śliczna ^^
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, nowa seria! :D Super *-* Osobiście uważam, że warkoczyki są cudne ^^ A te usta, na pewno bym je kupiła! Makijaż też całkiem, całkiem.I... Ta walizeczka, ehhhh. No cóż, muszę pogodzić XD A, no i ta fryzurka też jest niczego sobie! :D Ogólnie to fajny pomysł na serię ^^
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  6. Super seria w sumie jak zwykle xDD
    ~Tina 1278

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę,że te warkoczyki są spoczi,ale niestety prawda jest taka,że jeśli wrócą to najprawdopodobniej za kupno paczki szafirów/diamentów.
    Te rzeczy ze ŚLICZNYMI cenami również mi się podobają,ale jak wrócą to również w paczce szafirów/diamentów lub w sklepie za kosmiczną cenę.
    Rzeczy przedstawione w tym poście mi się podobają.
    ~A nwm co wpisać

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać kolejnej części!
    ~Madzik <3

    OdpowiedzUsuń
  9. no ceny: BAJKA<3 też takie chce!
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne są te włoski �� i ten makijaż ��
    ~����Lila����

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pierwszej fotografii przykuł moją uwagę ten żółty płaszczyk. Wygląda ciekawie i jest taki dziewczęcy. Włosy to taki rozluźniony, gruby kłos. Niestety te buty nie do końca mi się spodobały, wydaje mi się, że gdzieś podobne już widziałam. Walizka jest też cudna!
    Warkoczyki na drugim zdjęciu również wyglądają całkiem, całkiem.
    Dużo osób ma właśnie te jasne usta a ja niestety się nie załapałam. Ten jasny róż z przebłyskami białego jest prześliczny. Jest właśnie kolorkiem dziennym, taki baby pink.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach te dawne ceny ślicznych rzeczy...Bezcenne w dzisiejszych czasach XD

    OdpowiedzUsuń