Menu rozwijane

06 kwietnia 2017

Batalia o Edit - #01

Witam Witam!

Jest to pierwsza odsłona nowej serii!

O co chodzi?

W tej serii będę zapraszał momiowiczów, którzy wykonają ze mną wyzwanie.

Będziemy robić Edity z 2 fryzur, jedną przysyłam ja drugą przysyłasz ty.

Następnie wy będziecie oceniać, który edit był lepszy, dla wygrana osoba dostanie trochę momoszków (oczywiście jeżeli wygra osoba inna niż ja :)).

Chcę być w serii!

By uczestniczyć w tym wyzwaniu musisz spełniać warunki.

1. Musisz umieć robić edity

2. Musisz mieć możliwość podsyłania szablonów, siatek czy jak wy to nazywacie, na maila lub na hangouts.

3. Napisz komentarz ze swoim nickiem, wybiorę kilka osób, z którymi zrobię następne odsłony.

Oto przykładowe zgłoszenie:

Chciałbym wystąpić w następnej odsłonie! Mój nick to ...

Tyle chyba z wymagań, mogą się zmienić w dalszych odsłonach.

...

Mój dzisiejszy gość to Naho!


Mój gość przygotował dla nas różową czuprynę z warkoczykami, a ja za wyzwanie dałem czarną fryzurę z diademem.

Zobaczcie co nam wyszło!

Naho


Juki najlepsza modelka, jak zwykle. We włosach podoba mi się głównie kolor, ale myślę, że nie wyszło mi tragicznie. Warkoczyki stylu ^^

Juki


Nie podoba mi się u mnie przejście pomiędzy fryzurą z warkoczykami a tą z diademem.


To już na tyle!

Nie zapomnij zagłosować w ankiecie poniżej!

Miłego Dnia!








Ankietę dostarczyły profilki.pl

21 komentarzy:


  1. Chciałbym wystąpić w następnej odsłonie! Mój nick to Tina 1278

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się zgłoszę ^^ Jak dla mnie to oby dwa edity cudne! :D W sumie to trudno wybrać, który lepszy :/ Ale mimo wszystko chyba troszeczkę bardziej podoba mi się Naho :D Te warkoczyki *.* Ale Jukiego też jest niczego sobie :P
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  3. Juki, myślałeś o tym aby zmienić cień ten gdzie są brązowe włosy na biały? Teraz lekko się to zlewa z włosami

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne edity, podobają mi się te różowe włoski z warkoczykami na dole. Naprawdę cudnie wygląda. Juki też robisz piękne edity, nawet je śledzę (stalker ja).
    Podziwiam te ludki, że potrafią zrobić takie ładniutkie edity, moje to wygląda jakby szalony odkrywca wkroczył i wszystko zrujnował.
    Będę czytać wiernie i uważnie tą serię, więc się mnie spodziewaj!
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wystąpić w następnej odsłonie m9j nick to: haniacho2
    JAKBY CO TO TYLKO MAIL

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm..chyba zaznaczyłam fryz Jukiego,ale nwm ;-;
    Bardziej podoba mi się edit Naho,bo jest bardziej puszysty..mruu 😏
    Ehh..no niestety nie nadaję się do tej serii,bo tak jakoś ja i edity to czyste zło. No może gdybym miała robić edity na paincie,bo to przecież taka profeszjonalna aplikacja na robienie editów.
    Pominę też fakt,że nie podaję tu chwilowo mojej nazwy,a więc tutaj też mamy mały problem.
    ~Nazwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na serię? -taki sobie :[ Bardzo ładne editki. Pomysłowe ;). Wogóle mało u was postów przy tylu redaktorach xd. Zrobicie hot or not? Czekam! ;) POZDRAWIAM!
    ~paulinaxi 9
    PS: Powiecie jak pobrać Paint TOO sail tzn. zrobicie poradnik? PROSZĘ! Mam z tym problem :(!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i Naho używamy Gimpa a nie PTS ;)

      Usuń
    2. Nie pobieraj PTS za darmo, bo to kradzież ;d

      Usuń
  8. jam nie stetym nie mogem :c nie mogem bo nie robiem editów
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie wymagania spełniam, gimp itd. Bardzo bym chciała w tym uczestniczyć.
    Nick - 2006mila

    Juki low Naho low

    OdpowiedzUsuń
  10. JAAAAA CHCĘ XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł na serię ^^ A przy okazji też możliwość zrobienia czegoś z czytelnikami. Ja również się zgłaszam ✌ *zgłasza się*, robię edity z momio bardzo często i publikuję je na moim instagramie (@yookine_momio). Co prawda głównie są to OOTD ale z hair edity również się tam pojawiają.
    ~Yookine






    *Chamska reklama hehe*

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałbym wystąpić w następnej odsłonie! Mój nick to AngelllPatty
    Umiem robić edity ale się tym nie chwalę w sumie. Na moim profilu były tylko 2 edity także ten.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są te edity ;0
    ~Azurlol

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczniutkie może bym chciała ale moje to nie taka profeska ;)
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcem wystąpić <3 Mój nick w grze-Madzik240
    ~Madzik <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja umiem robić tylko edity oczków

    OdpowiedzUsuń
  17. Super seria! Czekam na następną odsłonę :)
    Szkoda, że nie mg być w następnym poście z tej serii,
    ale niestety nie umiem robić hair editów.
    No, ale trudno

    Miastowa

    OdpowiedzUsuń