Menu rozwijane

02 kwietnia 2017

Podsumowanie Tygodnia #5?

Hej!
Spotykamy się tutaj już 4 raz. Dlaczego część 5? Myślę, że zaległą 4 uda mi się wrzucić jeszcze dzisiaj.
Bardzo dziękuję za wszystkie kciuki, bo poszło mi znakomicie! 
Standardowo zaczniemy od Looków.

Looki

Emo
 
Mój kolejny przydaś się przydał - mówię tutaj o koszulce z kosmitą. 
Makijaż tutaj też wygląda całkiem ładnie, jestem zadowolona ze stylizacji.

Emo2
 
Uwielbiam te spodnie, a teraz nareszcie mam z czym je nosić.
Myślę, ze stylizacja jak najbardziej udana.

Momio Plus
 
A tutaj tak uroczo i różowo. 
Chciałam, żeby oczy najbardziej się tutaj wyróżniały i myślę, że mi się udało.

Paczka (look Jukiego)

Leniwiec Juki nie dał opisu.
Postanowiłam, że jeśli chcecie możecie mi podsyłać swoje looki i niektóre trafiłyby do posta :f 
Dajcie znać co o tym myślicie.


Co nowego na Momio?
-Zmienił się wygląd strony (Czujecie tą Wielkanoc?)
-Momio szalało z prezentami za paczki i przywracało stare rzeczy
-Emo prezenty
-Kolejna sponsorowana dostawa, ale nie u nas
-Pierwsze Wielkanocne wyzwanie
-Juki odkrył tożsamość Tikiego
-Pojawiła się kolejna dostawa
-Lucas-śmieszek wszystkich nabrał
-Nowy czytelnik, a raczej czytelniczka miesiąca *brawooo*

Podsumowując, tydzień pełen wrażeń :)

Tematyczna ciekawostka
Emo oznacza emocjonalność. Nazwa pochodzi od gatunku muzycznego powstałego w latach 80. w Stanach Zjednoczonych, gdzie jest on popularny do dziś. Muzyka ta charakteryzuje się skokowymi zmianami tempa i krzykliwym wokalem. Te środki mają pokazywać, jak zmienne i skrajne – i jak skrajnie zmienne – mogą być ludzkie nastroje. W Europie kultura emo przechodziła dwie fazy. Podczas drugiej doszło do pewnego wymieszania różnych elementów, wydawałoby się, niepasujących do siebie nurtów. I tak oto w latach 90. fani japońskiego rocka (j-rock) sięgnęli w stylistyce swojego ubioru po elementy kultury gotyckiej i punkowej. W efekcie doszło do powstania dzisiejszego, spopularyzowanego, wizerunku emo: ciemna, zachodząca na oczy grzywka (manga); blada twarz i oczy obwiedzione czarną kredką (gotyk); trampki i ćwieki (punk). W Polsce emo kids to głównie młodzież w wieku dojrzewania – uczniowie gimnazjum lub liceum.


Czytelnik Tygodnia

Hej! Chyba się troszkę zapominacie. Proszę wstawiać swoje posty z #CTygodnia, bo niedługo nie będę miała czego wstawić do postu.

A czytelniczką tygodnia zostaje...
Haniacho2

Ogólnie widać, że dziewczyna dopiero zaczyna tworzyć Edity, 
ale wrzuciła ich dość sporo pod hashtag i widać, że się stara, więc doceńmy to :) 


I to by było na tyle w dzisiejszym podsumowaniu.
Muszę wymyślić coś zamiast wywiadów, więc jeśli macie jakiś pomysł - dajcie znać ;)
Do zobaczenia za tydzień!


13 komentarzy:

  1. Ja cię kręce!!Zostałam czytelnikiem tygodnia!!O matko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tydzień pełen wrażeń! *oklaski* Nie wiem co pisać :s Super pościk, piękne looki! Szkoda że nie mam tego wianku :c
    Pozdrawiam!
    ~paulinaxi 9

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym tygodniu najbardziej zadowolona jestem z prezentów! :D Bardzo mi się podobają, zwłaszcza trampki za szafiry!^^
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację czytelnikowi tygodnia :) Też nie mam pomysłu co mogłybyście zrobić XD
    ~Madzik <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju ten look z momio+ rządziiiiiiiii<3333333 super seria kontynułujcię (nw jak to się pisze xD)
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze w tym tygodniu były prezenty. Najlepszy look to "Emo". (Mnie nie będzie do piątku na blogu :c)

    OdpowiedzUsuń
  7. Look z Momio+ jest cudowny, bardzo mi się podoba, poprostu brak słów 💞
    ~ EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  8. look z momio plus jest supiii
    ehh..muszę kupić momio+ zanim znikną te świetne soczewki !

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne looki♡ Edity zobaczę ♡
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy look jest dla mnie najlepszy wszystko razem ? Bardzo fajnie wygląda C: Ale ten za momio + i za paczkę jukiego też były fajne B)
    - GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  11. Może zamiast wywiadów jakieś ciekawostki o Momio, albo no...Jakieś głosowanie pod koniec posta na temat np. nowej dostawy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do looków nie ma co się przyczepić! Prześwietne <3
    Jeszcze troszkę i nasza wybrana czytelniczka będzie tworzyć wielbiane przez wszystkich edity, początki zawsze są trudne, ale później już idzie coraz lepiej XD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń