Menu rozwijane

22 kwietnia 2017

Ulubieńcy #5 -Gościnnie Wishy

O co tu właściwie chodzi?
'Ulubieńcy' to seria prowadzona przez nas, czyli Cermeninę i disnow blacki. Założenie jest meega proste. Z nowej dostawy/prezentów wybieramy jedną rzecz, która najbardziej nam się podoba i tworzymy z nią look. Aby trochę urozmaicić posty, będziemy zapraszać różne osoby. Jeżeli ktoś z Was jest chętny, dajcie znać w komentarzach. Nie zapomnijcie dodać nicku z Momio! 

Osoba, która chce się zgłosić, musi mieć możliwość wysłania nam swojej Momio na przezroczystym tle. Do tego wystarczy jakakolwiek poczta, bądź Hangouts.
•••
disnow blacki
Moim ulubieńcem są spodnie. Są one jak dla mnie najlepszą rzeczą z dostawy. Stylizacja bardzo mi się podoba. Moja buzia jest piękna ok. A buldog z m+ (:
Wishy
Od razu gdy zobaczyłam tą kurtkę wiedziałam, że będzie moim faworytem dostawy ^^
Look może i dość prosty, ale mi się nawet podoba : D 

Cermenina
Czysto zabawowo -jak zawsze. Zachciało mi się ostatnio łączyć sukienki z koszulami, ponieważ wygląda to dosyć ciekawie. Aby nie było nudno dodałam dżinsy z dostawy galaxy, które są oczywiście moim ulubieńcem. Wg. mnie są najładniejszym ciuszkiem z całej kolekcji.



•••
Co myślicie o naszych stylizacjach?
Macie jakiegoś 'ulubieńca'?

15 komentarzy:

  1. Mi z dostawy najbardziej podoba się kaptur oraz bluzeczka. Looki jak zawsze piękne
    Ps. Zgłaszam się, jeśli da się wysłać look z telefonu

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą serię ^^ Super, że też mogłam wziąć w tym udział:D
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  3. Looki są śliczne (takie artystyczne mrrr). Moim ulubieńcem są też zdecydowanie te spodnie i sukienka ^^ Zgłaszam się do następnej części ulubieńców. Look na przezroczystym tle mogę wysłać za pomocą poczty :)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. Loki są megaśne jak zwykle wsm :D Chciałabym być w następnej części :*
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chciała być w ulubieńcach bo kocham wasz blog i wogóle(nick to Takira);)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają.
    ~MadziLenka

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu xwitexxx, niestety zostałam wysłana do kata (dzieki jack))):) i nie bedzie mnie w poniedziałek+ wtorek, przepraaaaszaaam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są świetne! Nic dodać, nic ująć <3 Będę obserwować z wielką przyjemnością tą serię :)
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym chciała nick to wiki 1590

    OdpowiedzUsuń
  10. weźcie mnie do tej serii ... zawsze mam przyszykowany look..
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  11. Chce wziąźć udział w następnym wydqmiu tej seri(?)
    Poczta-mail
    Mój nick to haniachoW

    OdpowiedzUsuń
  12. a mogłabym także byc gościem? nick: La Ladybag

    OdpowiedzUsuń