Menu rozwijane

25 kwietnia 2017

Sławnym być -Nadszedł już czas

Hej! Tu Dis i Cer.
Dzisiaj mamy dla Was
ostatni post z tej serii.
Tak, nasze sławnym być się kończy. Była to seria, którą prowadziłam od moich początków. Ale troszkę ona już umiera więc dajmy jej odejść. *xd*
Na ostatni post przygotowaliśmy coś innego i myślę, że wam się spodoba! 
Zaczynamy! 

Cer
Okej, dis się sporo rozpisała, więc również muszę się postarać. Bardziej spostrzegawcze osoby pewnie przyuważyły już to zdjęcie. Powiem Wam jedno: było zabawnie. Co do looku, niezbyt mi się podoba, ale jakoś nie mogłam stworzyć nic innego. W bonusie dodałam wąsik.

Dis
Ah na koniec trzeba zrobić coś ciekawego i wgl. Jako iż nie mam takiego stajla jak Cer to przerobiłam stare zdjęcie, które było kiedyś na moim profilu. Nie widać całej sylwetki ale spróbowałam jakoś to fajnie dopasować. Myślę, że nie wyszło aż tak źle. 
Pamiętam, że to zdjęcie było robione w Halloween. Przyszłam z tańców i nie szłam zbierać cukierków bo mi się nie chciało i nikt mnie nie chciał zabrać ): 
Pozdrawiam Bonego bo mi zdjęcie rozjaśniał hehe. Dodałam królika no bo no no to królik no-Mikuś tylko, że tak zmienił kolor c'nie.
To tyle na dziś. Myślę, że miło spędziliście czas z tą serią. 
Widzimy się w innych postach papa!
~Disnow Blacki
~Cermenina 

8 komentarzy:

  1. xDDD Cer jest ładna<33333
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne jesteście :)
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :C W sumie to nie było mnie tu, jak ta seria ,,żyła", natomiast często czytałam starsze posty z tej serii. Tak naprawdę to jedyne co mogę teraz zrobić, to zapalić znicz :(
    ,,Sławnym być" [*]
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób kolejne hot or not bo przyjdę do twojego domu i zrobię ci ciasto rodzynkami

    OdpowiedzUsuń
  5. [*] seria była fajna, a stylizacje ładne i dziwne jednocześnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie brakować nam tej serii, ale śmieszne stylizacje ale mają ten swój urok XDD Hah
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń