Menu rozwijane

24 kwietnia 2017

Nowe prezenty - kwiecista kolekcja

Cześć wszystkim!

Zacznę może od szybkiego przedstawienia się. Jestem nową redaktorką na okresie próbnym, a mój nick na momio to melan1e. Nie umiem się witać ehh:( Przyszłam do Was z postem o nowych prezentach. 

Prezenty nazwane są ''Kwieciste Prezenty'' i tematyka jest jak w tytule - kwiecista, wiosenna.

Zacznę od dziewczyn.


Spodnie moim zdaniem są bardzo ładne, szkoda jedynie, że tych dżinsowych nie ma też w wersji nie dla momio+ (na przykład w wersji z ciemnym dżinsem)



Następne są koszule o nietypowym wyglądzie, bo częściowo wsunięte w spodnie. Według mnie lepsza kolorystyka jest w wersji nie dla momio plus, jednak obie są ładne. Nadruk kojarzy mi się trochę z wzorami kaszubskimi. Bluzka z krótkim rękawem również jest bardzo ładna.


Tutaj znowu bluzka z krótkim rękawem i myślę, że w obu wersjach kolorystycznych uroczo wygląda. Na spódnicy szczerze trochę się zawiodłam, wolałabym jakąś białą i delikatną w kwiecistym wzorze. Sukienkę jednak oceniam na plus, fajnie wygląda z tym wiązanym paskiem, takim jakby gorsetem.


Sukienka za szafiry też jest ładna, ma ciekawy krój. Kurtka jest jedną z moich ulubionych rzeczy w całej dostawie.



Buty i akcesoria ładnie się prezentują i są w dobrej cenie.


Na koniec mamy włosy, szczerze to zdziwiłam się ceną. Jak dla mnie to trochę dziwnie wyglądają u nasady... Lepiej wyglądałyby połączone z wiankiem. c:


Tutaj dostawa w wersji męskiej: 







I tutaj jest o jedną rzecz więcej, mianowicie jeansy są również wersji nie dla m+ i w fioletowym kolorze.

Podsumowując - dostawa moim zdaniem jest bardzo ładna, jest też dość tania w porównaniu z ostatnimi. Jest w niej 18 rzeczy w tym tylko 4 dla m+ i 6 za szafiry.

To byłoby na tyle. Na koniec wspomnę, że jeśli wolicie posty z samymi screenami zamiast z dodatkowym opisem albo macie inne sugestie to piszcie!:)

Jak oceniacie nowe prezenty?






10 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to nowe prezenty są jak najbardziej udane! :D bluzki są świetne. Co do spodni to te dla momio plus bardzo mi się podobają, te za szafiry już mniej. Do tego te buty <3 Jeszcze jestem zachwycona akcesoriami, zwłaszcza tymi na głowę XDD Ale szczerze strasznie zdziwiło mnie to, że włosy są za 3 szafiry. Byłam pewna, że będą za ok 5/6, a tu taka niespodzianka! :D Męska wersja prezentów zdecydowanie mniej mi się podoba. Ale włosy są całkiem, całkiem.
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do opisów, to zdecydowanie wole posty z nimi :D

      Usuń
    2. Też się spodziewałam zdecydowanie pięciu lub sześciu szafirów, trzy to było serio zaskoczenie. Świetnie, że dali tyle akcesoriów, jednak tą srebrną 'gałązkę' wolałabym chyba w tej wersji dla mężczyzn bo w damskiej ciężko ją dopasować do jakichś włosów haha. I dziękuję za opinię, jak dla mnie z opisami też są lepsze. <3

      Usuń
  2. Mi się podobają prezenty, fajnie piszesz mam nadzieje że zostaniesz tu na dłużej :) Prezenty w wersji męskiej są trochę dziewczęce XDD A tak wgl chciałam się apytać. Może dodacie jakąś muzykę do bloga?? :333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie które są strasznie dziewczęce, najbardziej chyba ta różowa torebka! XDD Po za tym z tego co widzę mają też spódnicę ;D Haha
      ~ Wishy

      Usuń
  3. Prezy są piękne. Ty też świetnie piszesz, a więc chcę żebyś tu została; piszesz ile prezów, w tym ile m+ i za szafiry
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  4. Porównując do ostatnich jest cud, miód, malina! ♥ Mega mi się podoba, włosy są po prostu megaśne, takie kawaii
    ~ amel-chan

    OdpowiedzUsuń
  5. Włoski piękny, a cena jeszcze piękniejsza
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok:
    Spodnie - lepsze za M+
    Bluzka - jest spoko
    Spódniczka - zdecydowanie... Nie!
    Sukienka - pikna
    Ta niebieska sukienka - Loffe *^*
    Zielona sukienka - lepsza jest czerwona :/
    Kurtka - za dużo tych kwiatków
    Buty - ok
    Gałązka na włosy (?) - Spoko
    Wianek - trochę za duży
    Torebeczki - lepsza M+
    Kolczyki - za duże
    Włosy - koffam je za tą cenę. Grzywka mogła być prosta, a kok większy.
    Prezenty chłopięce - są bardzo męskie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Moja opinia: 6/10

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie spodnie to świętość. Ta niebieska i różowa wersja pierwszej bluzki jakoś nie przypadła mi do gustu. Natomiast ta czarna koszula <3. Poprostu lofff. Sukienka jest spoko. Ta spódnica przypomina mi kwiat tulipanu, ale zdecydowanie w HrN dostałaby NOT xD. Kurtka, buty i crazy wianek ala zbuntowana panna młoda są spoko. Włosy są proste, ale fajne, bo mają w sobie ten potencjał (dżołana krupa przybywa). Wersja męska znów musiała przecierpieć sukienki i spódnicę.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń