Menu rozwijane

26 kwietnia 2017

(1) Moda i makijaż XX wieku - wersja momio

Cześć wszystkim!

Z tej strony melan1e, razem z xwitexxx  przygotowałyśmy dla Was nową serię. (:


Czeeeść, tu xwitexxx, Wiktoria, jak zresztą chcecie (: Jako iż ta Pani do góry jest mądra, robię z nią tę bardzo fajną serię! To mój pierwszy post i mam nadzieję, że wam przypadnie do gustu tak jak mi!

W skrócie - nasza seria będzie opowiadać o tym, jak zmienił się styl i makijaż przez lata. Będziemy omawiać modę i makijaż w przeciągu lat 1920-2017 i próbować odtworzyć niektóre stylizacje na momio.
Wpadłyśmy na ten pomysł przez parę filmików które zainspirowały nas do stworzenia takiej serii, były to między innymi takie filmiki jak:

• Wideo polskiej youtuberki, czyli Red Lipstick Monster o historii makijażu XX wieku: klik


• Różne filmiki typu ''100 years of fashion'', tutaj przykładowy: klik


Zaczniemy od lat dwudziestych.

• Ubiór  

xwitexxx




Look wieczorowy. Ogólnie starałam się jednak, żeby to pasowało kolorystycznie, ale nie wiem jak wyszło. Korale, rękawiczki - standard w tym okresie. Zestawienie sukienki i bluzki było podobne w jednym z filmików. (Pierwsze zdjecie w inspiracjach) Makijaż? Czerwone usta, ciemne cienie, blada twarz, rumieńce, czarne, cienkie brwi. Według mnie look bardzo się udał i jestem z niego bardzo zadowolona.

Makijaż ten sam, nie ma nic tu do omawiania. Dodałam jedynie kapelusz i okulary, żeby pasowały do dołu looku. Dół, znowu rękawiczki, znowu koszula, i tym co sie zmieniło, jest, że dodałam szerokie spodnie (bardzo modne w tym okresie), płaszcz i zwykle botki. Look mi się nie podoba aż tak jak poprzedni, ale jestem zadowolona.

melan1e



Okej, zacznę może od tego, że wiem, że mój look nie powala aż tak jak Wiktorii haha. W sumie to próbowałam wielu wersji, ze spodniami, spódnicami, ale skończyło się tak, że nic nie spodobało mi się w 100% (najbardziej mnie boli, że jedna spódnica była o idealnym kroju i długości, ale nie pasowała do niczego). I tak powstał baaaardzo prościutki look, szczerze to nie kojarzy mi się aż tak z latami 20 bo nie miałam odpowiednich włosów i makijażu oczu. Jest jednak estetyczny i wszystkie (chyba) rzeczy z niego możecie znaleźć w sklepie więc jest dostępny i ogólnie, ekhm, łatwy. Brakuje mi tu akcesoriów charakterystycznych dla lat 20 (kapelusz, ozdoba na głowę) ale jednak nie wyszedł aż tak źle.

• Makijaż  

Makijaż w latach 20 był nietypowy. Skóra była dość blada i jasna, ale oczy bardzo ciężkie i ciemne, najczęściej czarne (nie miałyśmy takiego makijażu więc jest brązowy). Usta to najczęściej był dzióbek lub ''serduszko'' w mocnym, wyrazistym i czerwonym kolorze. Był to inny kształt niż teraz mamy. Brwi były bardzo cienkie.


• Inspiracje  







Mamy nadzieję, że podoba Wam się nasz pomysł i miło przyjmiecie nową serię.
Buziaki! 

ps. p100l to skrót od poprzez100lat

Podoba Wam się nowa seria?

Co sądzicie o modzie w 1920 roku?

10 komentarzy:

  1. ej to jest naprawdę świetny pomysł na serią C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! :D W sumie to wszystkie stylizacje były fajne ^^ Ale mimo to najbardziej podoba mi się druga wersja ;D Makijaże oby dwa świetne. Mam nadzieję, że ta seria jeszcze się tutaj pojawi!
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy! trochę późno niestety wstawiłam, miało być o 12 jednak zapomniałam zaplanować a później miałam problemy prywatne:( więc mało osób zobaczyło, ale jeśli się dobrze przyjęła to będą kolejne posty ♥

      Usuń
  3. Odkąd usłyszałam pomysł na tą serię byłam zachwycooonaaa
    i naprawdę lowe ją aaaahhhhh

    OdpowiedzUsuń
  4. Bywały lepsze serię, ale nie jest najgorzej

    OdpowiedzUsuń
  5. "Brwi były bardzo cienkie." No raczej po makijażu na Momio tego nie widać XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu genialne:-) Ale szkoda,że jak czytałam post,że usuną coś tam to bardzo miprzykro.Jeśli macie konto na momio to zapraszam.Konto Elsa Wiosna 123 prosi o sukienkę za 4 szafiry
    Kolor:Niebieski
    Za ile:Za 4 szafiry(płacz)
    Plis(płacz)Bardzo was proszę.Ja o niej marze PLIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam..na więcej nie zawiedź mnie bo chcę więcej (:
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suuper seria! Bardzo pomysłowa, ciekawa. Fajnie się czyta :) Ogl super
      ~miastowa

      Usuń
    2. Będzie najprawdopodobniej dziś wieczorem lub jutro rano :)
      Miło, że się podoba!

      Usuń