Menu rozwijane

26 kwietnia 2017

Tygodniowy Brzydal #19 -Wyniki


Niektóre wyróżnienia zostaną tak jak ostatnio jeszcze dopisane. Zaczynamy od nich:

!Wyróżnienia są rozdawane przez osoby, które je sponsorują, nie przez blog!


Dod. nagroda od użytkowniczki Shaula w postaci momo misia wędruje do:
Wirilok

Dod. nagroda od użytkowniczki Shaula w postaci momo jednorożca wędruje do:
ola123482

Dod. nagroda od użytkowniczki WikiXD2288 w postaci dwunastu momo wędruje do:
Sweet Like

Dod. nagroda od użytkowniczki WikiXD2288 w postaci prezentu do 400 diamentów wędruje do:
malinka 255

Dod. nagroda od użytkowniczki Ala Wampirka w postaci momo misia wędruje do:
xXxArbenxXx

Dod. nagroda od użytkowniczki Ala Wampirka w postaci momo od jednorożca do tęczy wędruje do:
OBIAD 2016

Dod. nagroda od użytkowniczki CrazyOlkaXD w postaci momo jednorożca i serc wędruje do:
SweetLovelyGirl

Dod. nagroda od użytkowniczki wiki 1590 w postaci momo od serc w dół i prezentu do 650 diamentów wędruje do:
nela66 

Dod. nagroda od użytkowniczki Alexxia w postaci momo do babeczki i prezentu za diamenty wędruje do:
Sweet Like

Dod. nagroda od użytkowniczki jjuukkllaa10gra w postaci wszystkich swoich momo (do misia) i prezentu za diamenty wędruje do:
jalaQ

Dod. nagroda od użytkowniczki Ema 2000 w postaci czterech najsilniejszych momo wędruje do:
Sussenn

Dod. nagroda od użytkowniczki Roxsiana 02 w postaci wszystkich momo do jednorożca wędruje do:
Leia26

Dod. nagroda od użytkowniczki zajacowa w postaci momo misia wędruje do:
amel-chan

Dod. nagroda od użytkowniczki Cat Noir w postaci prezentu m+ wędruje do:
bikitna

Dod. nagroda od użytkowniczki Cat Noir w postaci momo od jednorożca do babeczki wędruje do:
alex8080msp

Dod. nagroda od użytkowniczki MandostyleAlex w postaci momo serc i babeczki wędruje do:
Leia26

Dod. nagroda od użytkowniczki poilopipo w postaci momo misia wędruje do:
Sweet Like

Dod. nagroda od użytkowniczki Plamamka w postaci momo misia i jednorożca wędruje do:
spajk


Gratulacje!
(ps. Chcesz zostać sponsorem tak jak Shaula i inni w następnym brzydalu? Napisz do mnie (Cermenina). Jeżeli nie odpisuję, proszę upomnij się w komentarzu pod tym postem. Regulamin dla sponsorów znajdziesz tutaj.)



 




 




 

•••
Gratulacje!
Następny tygodniowy brzydal odbędzie się standardowo za 2 tygodnie.
Nagrody od bloga zostaną rozdane dziś. Od sponsorów- dziś, jutro, bądź zostały już rozdane. Jak napisałam wyżej, niektóre zostaną jeszcze dopisane.
 Dziękujemy za zgłoszenia i zapraszamy na następny konkurs!

23 komentarze:

  1. DZIĘKUJĘ ! :) NIESPODZIEWAŁAM SIĘ ŻE DOSTANĘ CHOCIAŻBY DOD. NAGRODĘ ;D
    GRATULUJĘ WSZYSYKIM

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze wielkie NIC. Nie wiem, czy będę brała udział w następnym brzydalu.
    Ps. Gratki

    OdpowiedzUsuń
  3. JA tak samo Nula. Nw czy ma sens branie udziału w kolejnym brzydalu. Same rozczarowania.
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu tak piszesz? ja też długo czekałam aby w końcu znaleźć się na podium i co nie poddawałam się i się udało C: więc polecam przynajmniej próbować xD

      Usuń
    2. Ewciaa, ale ja brałam udział od 13, a ani razu NIE dostałam wyróżnienia

      Usuń
    3. od 13 ja ojj od jeszcze wcześniej C: ale nie ma co dyskutować niech każdy robi co uważa.

      Usuń
  4. Gratuluję wszystkim! Może wezmę udział w następnymojej:D
    ~Wishy

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Chyba wezmę udział następnym razem
    ~MadziLenka

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkim! Chciałabym być sponsorem w kolejnym brzydalu.^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że nikt mnie nie wybrał,..
    ~ Uliczna..
    Chciałam jeden raz coś wygrać, ale sami wiecie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak szczerze mówiąc jakieś średnie te looki które wygrały 1, 2 i 3 miejsce :/
    ~Puunia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zawiedziona wyróżnieniami.Niektóre osoby miały cudowne stylizacje,a wszystkie dodatkowe nagrody zgarnęły przeciętne looki. Może następnym razem też się nie postaram?-wygląda na to,że tak trzeba robić. Natomiast do 1,2 i 3 miejsca nie mogę się przyczepić,gdyż stylizacje są świetne.
    sawadesa

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo dziękuję za 2 miejsce <3 w końcu na podium!! xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wszystkim ^-^ !
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  12. Serio? Nie ważne ile wyśle look'ów, i tak czy siak nie dostane nawet nagrody od sponsora ;_;ale gratuluje wszystkim.
    ~skeleton clique~

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym razem nadzieję już straciłam, że mogę coś wygrać... Nie chcę nikogo urazić, ale z podium jedynie 2 miejsce mi się podoba, 1 i 3... [...]


    ~Anonim

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo , mam dwa wyróżnienia C: Dziękuję.Gratki dla osób na podium. *też tam kiedyś będę*

    ~leia26

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje wygranym ^^ Chciałabym być sponsorem w kolejnym brzydalu *^*

    OdpowiedzUsuń
  16. Lejek pretensje xD
    *Gratki*
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  17. ubrania i stylizacje miały być ładne i pasować do siebie , z tych co wyróżniono żadne nie pasuje żal bo miało być ŁADNE I PASOWAĆ

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne edity !!! Gratulacje dla wszystkich !!!

    OdpowiedzUsuń