Menu rozwijane

18 lutego 2017

Dużo wywiadów!

Hej! Tu Dis.
Jak wiemy wczoraj doszło 5 nowych pomocników Jacka!
Czyli co Dis musi zrobić? Wywiady! 
Ale żeby nie było mnóstwo takich postów umieszczę wywiady z 4 jak się uda to z 5 nowymi pomocnikami. 

Zaczniemy od Endzi96.  
Ja- J                                                                  
Endzi96. - E

J-Kiedy założyłaś konto?
E- Konto założyłam tydzień przed Halloween ale mi je ukradli. A te mam od 7 grudnia 2015r.
J- Jak masz na imię?
E- Angelika
J- Jaki masz rozmiar buta? xD
E-36 mała stópka jak na 16 latkę
J- Jakie emocje czułaś kiedy zostałaś Pomocniczką Jacka?
E- Tak byłam zestresowana, szczęśliwa i ogl. cała mokra i ręce mi się trzęsły
J- Jaki jest twój ulubiony kolor?
E- Nie posiadam ^^ Każdy jest piękny
J- Kiedy masz urodziny?
E- 14 sierpnia
J- Czy chcesz kogoś pozdrowić?
E- Wszystkich momiowiczów oraz z wyróżnieniem Lilasia.

Teraz nasza Peni  
Ja- J
Peni- P

J- Kiedy założyłaś konto?
P- 10 czerwca 2015r.
J- Jak masz na imię?
P- Emilia :<
J- Jaki masz rozmiar buta? xD
P- 40 XDD
J- Jakie emocje czułaś gdy zostałaś Pomocniczką Jacka?
P- Zaczęłam płakać, cała się trzęsłam i byłam bardzo podekscytowana 
J- Jaki jest twój ulubiony kolor?
P- Bardzo lubię kolor szary ^-^
J-Kiedy masz urodziny?
P- 17 listopada
J- Czy chcesz kogoś pozdrowić?
P- Ciebie i wszystkich moich przyjaciół ^-^

Teraz moja mrówcia Ziomeczk 
Ja-J
Ziomeczk-Z

J- Kiedy założyłaś konto?
Z- Konto założyłam 24.06.2016r
J- Jak masz na imię?
Z- Mam na imię Agata (": 
J-Jaki masz rozmiar buta ? xD
Z- 38 xDDD
J- Jakie emocje czułaś gdy zostałaś Pomocniczką Jacka?
Z-Byłam bardzo szczęśliwa
J- Jaki jest twój ulubiony kolor?
Z-Nie mam ulubionego koloru, każdy jest piękny (": 
J- Kiedy masz urodziny?
Z- 21 Sierpnia 
J- Czy chcesz kogoś pozdrowić?
Z-Pozdrawiam Wszystkich moderatorów no i Jukiego (niech mu będzie hihi) no i mojego Disnołka❤ 


Teraz nasz koziołek Kozlix 
Ja-J
Kozlix- K

J- Kiedy założyłaś konto?
K-4/6/2016 no szybciutko sprawdziłam i to moja data stworzenia 😃
J- Jak masz na imię?
K-Moje kochane pospolite imie to Marta
J-Jaki masz rozmiar buta ? xD
K-no nie no XDDD w sumie na moj wzrost mam chyba mały 180 około a mam 38 ;p
J- Jakie emocje czułaś gdy zostałaś Pomocniczką Jacka?
K-Nie wiem w sumie, czułam się doceniona. 
J- Jaki jest twój ulubiony kolor?
K-nie mam :x ale lubie czerwien i czern bardzo oraz niebieski i dużo pastelowych... (w tym momencie moge wymienić wszystkie kolory)
J- Kiedy masz urodziny?
K-19.01 C: Koziorożec hehe ;p
J- Czy chcesz kogoś pozdrowić?
K-Hihi wszystkich mominków i Mikołaja który jak trafi na to jakimś cudem by się pośmiał ze mnie xd 
To na tyle dzisiaj tych wywiadów! :D


~Disnow Blacki

12 komentarzy:

  1. Krótkie, fajne, szczegółowe pytania. Bardzo mi się podoba super :>

    pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jakim cudem, wszyscy wiedza kiedy założyli konto.
    Ja nawet nie wiem w jakim miesiącu XDDDDD
    xwitexxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie :") nawet nie wiem czy mam konto rok czy 2 czy więcej xD

      Usuń
    2. Jaką ja mam wielką stopę :")
      38/39 boze...

      Usuń
    3. Jak wejdziesz w wiadomosci od Emily/Lucasa/Jacka to pierwsza wiadomość to dzień założenia konta ;D

      Usuń
    4. Kózko u mnie tak nie działa, bo mi się pousuwały XD

      Usuń
  3. Kozlix moja imienniczka xDD

    ~Miru

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię czytać wywiady, zawsze się czegoś ciekawego dowiesz, np. czy ktoś ma mniejszą lub większą stopę od ciebie XD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem dumna z moich cegiełek :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. FAkt mały rozmiar.Moja sostra mierzy 172 centymtry a ma rozmiar buta 42(wielka stopa?)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej 17 listopada urodziłam się ja ! :O

    OdpowiedzUsuń
  8. dajcie jeszcze więcej wywiadów.Są super:)

    OdpowiedzUsuń