Menu rozwijane

24 kwietnia 2017

Przywitanie z odwiedzinami na innym serwerze

Hej,
Rozpoczynam okres próbny na tym blogu. Mój nick na Momio to zajacowa. 

Moim pierwszym postem będą ciekawostki na temat różnych serwerów momio. Znajdziecie tu między innymi nicki moderatorów i ambasadorów, ‘interesujące’ osoby oraz parę ciekawostek (o ile uda mi się jakieś znaleźć). 
Na pierwszy ogień idą Niemcy.

Instagramy ambasadorów:

Na temat daty powstania serwera nic nie udało mi się znaleźć. 

Podczas swojego pobytu na niemieckim momio napotkałam na dwie osoby, które zauważyłam już podczas swojej pierwszej wizyty na tym serwerze. Postanowiłam je tu wypisać.

Motto ist Anime
Dziewczyna, która jest Otaku. Przez 5 lat rysuje mangę, a jej rysunki są cudowne. Oto kilka jej prac:


Socke.
Ambasadorka z Niemiec. Tworzy piękne rysunki i edity. Oto kilka jej prac:


Co sądzicie o serwerze niemieckim? Chcecie kolejną część?

~ zajacowa

9 komentarzy:

  1. Ładne edity a rysunki to już wgl cudo *^* Myślę, że fajnie piszesz mam nadzieję zostaniesz tutaj po okresie próbnym. Czekam na następny poscik :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rysunki są cudne *-* Socke kojarzę, bo był z nią wywiad, ale tej pierwszej już nie
    Wishy

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowy post (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ich rysunki są piękne, ale post taki zwyczajny

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysunki robię podobne ale nie umiem kolorować *wiem skandal*
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam zajacowa :)
    Rysunki i edity megaa *^*
    Mam nadzieję, że następna część tej serii będzie już niedługo
    miastowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Umarłam na zawał widząc te rysunki pierwszej użytkowniczki. Są lepsze niż makaron z sosem serowym (to naprawdę wielkie wyróżnienie). Poprostu waw. Jeśli chodzi o Skarpetkę to już od dawna obserwuję jej profil na instagramie ^^
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń