Menu rozwijane

15 kwietnia 2017

Hot or Not #34


Wszystkie looki z #mymomiohot oceniamy po kolei, każda stylizacja (wyjątkiem są te dodawane pod rząd przez jedną osobę) na # zostanie umieszczona w horn.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot


Limonka111
disnow blackiKolory bardzo oklepane. Połączenie ubrań również. Nie ma tu co zmieniać bo look jest dość ładny ale za banalny. Moja ocena to HOT/NOT

Cermenina: Zwyyyyyyyczajność. Jest to jeden z tych looków, przy których za dużo się nie rozpisuję, bo nie ma o czym. Jest okej, to wszystko. HOT/NOT


sisi 212
disnow blackiCo tu się podziało? Sławny piesek ze snapa ugh. Sama go mam ale nie używam. Taka e tumblr stylizacja chyba tu miała wyjść. Nie bardzo podoba mi się. Ten look nie ma tego czegoś i jest bardzo banalny. Moja ocena to NOT+

Cermenina: Zacznę od tego, iż góra i dół wyglądają trochę jak z innej bajki. Nie licząc już tego, stylizacja wygląda w porządku. Jednak wszystko tak jak w looku powyżej wygląda zwyczajnie, a przy tym również nierealnie. Tło i animo zakłócają lekko odbiór całości. NOT+


Amilciax
disnow blackiTa stylizacja też nie jest jakoś wybitna ale kolory i dopasowanie ubrań jest już lepsze. Nie jest to coś oryginalnego ale look jest ładny. Moja ocena to HOT/NOT

Cermenina: Strój i twarz stworzone pod jeden kolor=duży minus. Ubrania są dobrane poprawnie, lecz tyłka nie urywają. Na plus zasługuje dobór drobnych dodatków w postaci chokera i kolczyków. Niestety, ale to nie wystarcza na pozytywną ocenę. NOT+ 


anielaSimon
disnow blackiA tu co się stało to wolę nie pytać. Nic do siebie nie bardzo pasuje, zwłaszcza kolory. Jest to jeden wielki chaos. Moja ocena to NOT.

Cermenina: Aj, pomieszanie z poplątanym. Niestety, ale ciężko jest mi tu znaleźć pozytywy. NOT



Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

Ankietę dostarczyły profilki.pl

11 komentarzy:

  1. Najładniejszy jest look użytkowniczki Amilciax. Reszta jest albo słaba, albo oklepana. Spoko post. ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie najlepiej wypadł pierwszy look. Może i jest dość prosty, ale wszystko świetnie do siebie pasuję i nic nie jest jakoś przesadzone!:D Drugi look nie jest najgorszy, na pewno zmieniłabym dół, bo trochę nie pasuję, ale całość jest nawet, nawet. Trzeci look jest fajny, ale raczej nie w moim guście :/ Po prostu jak dla mnie troszkę za dużo różowego ;P Co do czwartego to zmieniłabym prawie wszystko. W sumie nic do siebie jakoś szczególnie nie pasuje, a cała stylizacja to po prostu wielki chaos. Podsumowując moim dzisiejszym faworytem jest pierwszy look ^^ Jak się rozpisałam XDD
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba look Limonki,
    ponieważ jest prosty ale też piękny

    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  4. jak już to najbardziej podoba mi sie look użytkowniczki Limonka111 reszta słaba :/ ~`msp1592

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacje spoko ale nie mój gust :/
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednek looki są ładniejsze, drugie nie co gorsze ale i tak jest dobrze :D
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne zwyczajne looki... Jednak najlepszym z nich jest look Amilci. Look limonki też jest "okej", ale połowa osób na momio tak wygląda i nie ma w nim ani trochę kreatywności.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego na telefonach bie działa ankieta?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy następna część? ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idz pobij dis, mam juz gotowe #35 od 2 tygodni :f

      Usuń