Menu rozwijane

28 kwietnia 2017

Nowy prezent za Momio Plus

Hej!
Dzisiaj przybywam do was z kolejnym prezentem za Momio Plus.
Bardzo dziękuję Agaci za zdjęcie. Tak się jakoś złożyło, że nikt z bloga nie zrobił Screena.
A więc za tudzień otrzymamy czarny kaptur. Wygląda ciekawie.
 Mam nadzieję, ze będzie współpracował z fryzurami.

 
Tak. Jestem świadoma, że obrazek jest w super jakości HD,
 ale jest to Screen Screena, więc tak chyba musi być.

Podoba wam się kaptur?
Macie jakieś plany na majówkę? :)

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wygląda troszkę dziwnie, ale mimo to jest całkiem ładny. W sumie to nie mam w swojej wirtualnej szafie nic podobnego, więc jak dla mnie świetnie! :D
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwny ten kaptur, ale może będzie fajny. Okaże się w piątek.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  3. kojarzy mi się z Assasin's Creed haha
    Ciekawy dodatek do stylizacji, możliwe ze się zastanowie nad zakupem tego czegoś XDD

    OdpowiedzUsuń