Menu rozwijane

30 kwietnia 2017

Podsumowanie Tygodnia #9

Witam wszystkich
 w tej jakże przedmajówkowej odsłonię Podsukowania Tygodnia!
Jak zapewne widzicie mamy niedzielę i raczej już zawsze tego dnia seria będzie się pojawiać.
Jak wiecie majówka to też multum wolnego czasu i mogę wak w tajemnicy powiedzieć, że w gotowości mam już 3 części jak NIE grać w Momio i... I coś nowego. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

Looki

Potworkowa Dostawa
 
W sumie włosy to jedyny element dostawy, który mi się jako tako spodobał. 
Reszta ubrań po prostu nie jest w moim stylu.
 Niby wiosna, kwiaty i tak dalej, ale ja jakoś tak ostatnio lubię looki z kolorem czarnym.

Prezenty
 
Z początku look średnio mi się podobał, ale po małych poprawkach bardzo go polubiłam.
 Uwielbiam bity z prezentów, włosy tak samo. 
Coraz częściej w moich stylizacjach pojawiają się szelki. Czyżby nowy Must Have?

Momio Plus
 
Nie miałam weny, więc troszkę przerobiłam jedną ze starszych stylizacji.
 Szczerze mówiąc, nie jestem zachwycona tymi włosami. 
Myślę, że lepiej by wyglądały w bardziej "codziennych" kolorach.

Nula
 
A tutaj Nula, która pozdrawia Blacknkę :3

Co nowego na Momio?
-Dziewczyny mają okres próbny, jest dużo postów i jest fajnie ^^
-Kwieciste prezenty
-Potworkowa dostawa
-Wyniki brzydala
-Takeover na Snapchacie Momio

Tematyczna Ciekawostka
Ponieważ dostawa nie była zbyt Tematyczna podam wam ciekawostkę o naszym blogu.
Wiedzieliście, że Mymomio ma aż 254 wyświetlenia z Kenii?
 

Suchar

Co mówi animo do innego animo?
*
*
*
*
Nic. Animo nie mówią...


Czytelnik Tygodnia

A czytelniczką tygodnia zostaje:
Patsonek!

 

Gratuluję ślicznego editu!

To by było na tyle!
Do zobaczenia za tydzień!


7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aa kc tą serię. Dzisiaj była bardzo ciekawa. Wgl to mi też się nie podoba ta potworkowa dostawa ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawą jestem bardzo zawiedziona, chyba tak samo tylko włosy są w moim guście :/ Natomiast jestem strasznie zadowolona z nowych prezentów! :D Co do włosów za m+, to faktycznie lepiej wyglądały by w nieco innych kolorach, ale jak dla mnie nie jest najgorzej ^^ ps. Gratuluję nowemu czytelnikowi tygodnia! :D
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostawa jest okropna. Looki wspaniałe. Edit piękny ♥.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszytko fajne...ale dostawa nie....look tak jak ty to robisz ?
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń