Menu rozwijane

27 kwietnia 2017

Ciekawostki oraz zapowiedź prezentu z m+


Hej,
Dzisiaj mam dla Was  kilka ciekawostek, oczywiście na temat momio. Post będzie dość krótki, ale mam nadzieję, że się Wam spodoba.


1. Aplikację Momio ze Sklepu Google Play pobrano ponad 1 000 000 razy.

2. Obecna wersja aplikacji to 49.1

3. Na Instagramie momio znajduje się zdjęcie z lipca 2014, na którym ukazane są prezenty o nazwie 'Sommergaver'. Według mnie były to pierwsze prezenty na momio.


4. Pierwsze prezenty na polskim serwerze miały motyw wakacyjny. 
wzięłam to zdjęcie, bo było wstawione około tydzień po informacji o utworzeniu polskiego serwera. To niekoniecznie są pierwsze prezenty

5. Momio zatrudnia około 25 utalentowanych specjalistów cyfrowych.

6. Momio ma różne Social Media.
SnapChat: momio_official 
FaceBook: Momio (@MomioOfficial)
Instagram: momio_official



Na Instagramie momio wczoraj pojawiło się zdjęcie z zapowiedzią nowego prezentu za momio+. Raczej wszyscy wiedzą, że będą to włosy.


 Macie któryś z wyżej wymienionych prezentów?
Macie zamiar kupić  momio +?

~ zajacowa

8 komentarzy:

  1. Myślę, że wstawianie zapowiedzi włosów, które już wszyscy widzieliśmy dzięki M+ jest raczej niepotrzebne. Poza tym, bardzo ładny post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to przypadek że pierwsze prezenty które dostałam miały właśnie tematykę wakacyjną?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym tę spódniczkę z prezentów. Jak zwykle kupię M+ :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te stare prezenty są całkiem fajne. Pewnie dużo nich bym kupiła :D
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  5. To znaczy że mam jeden z pierwszych prezentów :) Momio plus jeszcze mam więc nie myślę narazie nad kupnem.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  6. żałuję że tak krótko gram w momio
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń