Menu rozwijane

07 kwietnia 2017

Wywiad ze Socke.~


Kim jest Socke.?
Socke. to niemiecka ambasadorka mediów społecznościowych. Tworzy przecudowne rysunki i edity związane z Momio! Z tego powodu postanowiłam właśnie z nią przeprowadzić wywiad. Wszystkie jej dzieła znajdziecie na Instagramie  oraz momiowym profilu. Socke ma nowy profil gdzie już nie wstawia prac z Momio: Instagram. Momiowe konto na inście już nie istnieje.

Przykładowe prace:
 

Wywiad
Wywiad został przeprowadzony w języku angielskim. Z tego powodu wkleję również oryginalne wypowiedzi, ponieważ niektóre słowa mogą różnić się interpretacją albo po prostu moim cudnym tłumaczeniem. Socke była naprawdę przemiła i superowo się z nią pisało. W każdym razie, zapraszam!


•••
Pierwsze pytanie jest mega łatwe. Jak masz na imię?
Więc, po prostu Socke. Nie podaję mojego prywatnego imienia, sorrki.



•••
Kiedy masz urodziny? Dlaczego 'Socke' (po niemiecku 'skarpeta')? Lubisz skarpetki?
Więc, są tak właściwie 31.10. Haha, wybrałam imię 'Socke' po prostu losowo. Chciałam spróbować zagrać w Momio po raz pierwszy i nie wymyśliłam lepszego imienia.



•••
Dowiedziałam się, że używasz programu ibis Paint X. Rysujesz za pomocą palców czy patyczka?
Zazwyczaj używam patyczka, ale czasami również rysuję za pomocą palców.



•••
To bardzo proste pytanie, ale czy masz jakąś inspirację?
Więc, nie bardzo, ale inspiruję się muzyką, sztuką i innymi rzeczami.



•••
Jakie są Twoje zadania jako ambasadorki mediów społecznościowych?
Więc, my, SMA (skrót od ambasadorów) wiemy o wszystkich nowościach np. o animo, dostawach do sklepów, promocjach itd. I kiedy owe przedmioty pojawiają się, piszemy o nich i pokazujemy je wszystkim. Również tworzymy edity dotyczące wydarzeń i przekazujemy do Momio pomysły na nowe rzeczy do sklepu itd. To naprawdę fajne.



•••
Czy kiedykolwiek myślałaś o byciu pomocnikiem Jacka?
Znaczy, to fajna praca, ale naprawdę nie miałabym na to czasu. Bycie pomocnikiem Jacka to ciężka praca, a nie jestem osobą, która byłaby w stanie odpowiedzieć na każde pytanie. Również szkoła była ostatnio trudna,a próbuję ją połączyć z byciem ambasadorem jak tylko mogę. Więc odpowiadając na Twoje pytanie - jestem bardzo szczęśliwa na pozycji, na której teraz jestem.



•••
Ostanie, blogowe, tradycyjne pytanie. Jaki jest Twój rozmiar buta?
Chyba nie muszę tego tłumaczyć. ;)
Jeszcze raz podlinkowuję: Instagram Socke.
 Naprawdę warto looknąć!


•••
Znaliście wcześniej Socke.?
Podobał Wam się wywiad?
Dzięki! 

14 komentarzy:

  1. Woow! Te prace są godne podziwu! *-* Najbardziej podoba mi się druga i ostatnia, ale trzeba przyznać, że wszystkie są mega! :D Ogólnie świetny wywiad ;P Jak zwykle moje ulubione pytanie, to to o rozmiar buta XDDD
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne robi edity trzeba przyznać :) zazdro xD
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  3. aw moje pytanie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wywiadzik! Posunęliście się krok do przodu - rozmawiacie nie tylko z momiami z polski :D Więc super! Było interesujące i ciekawe :33
    POZDRAWIAM!
    ~paulinaxi 9

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciała bym tak umieć ale....Mój najlepszy edit to snape w paincie xD
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  6. Skarpecię obserwuję już od dłuższego czasu na instagramie ^^ Uwielbiam jejak rysunki i to w jaki sposób je również cieniuje i dobiera kolory. Jest to jedna z moich ulubionych momiogramowiczek. Bardzo fajnie jest też zobaczyć wywiad z osobą z innego kraju. Gratuluję Cermeninie pomysłu i czekam na kolejne wywiady. :)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  7. Socke robi super edity, nie, nie znałam jej wcześniej
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ją na niemieckim Momio i byłam zauroczona jej pracą.
    To była chyba jakaś cyganka..
    W sumie dobrze,że przeczytałam ten post,bo zapomniałam jej nazwy,a chciałam jej zobaczyć inne dzieła ��
    ~JAA

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ma świetne edity! <333
    ~Madzik240 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zakochana tymi dziełami jakie zrobiła, są prześliczne <3 Z pewnością będę wiernie przeglądała jej prace, widać tą precyzję i wkład czasu poświęcony w przygotowaniu ich. Sam wywiad był świetny, wydaję się milutką i otwartą osobą. Oby się nigdy nie zmieniła (:
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam że Socke ma niezwykły talent (:

    OdpowiedzUsuń