Menu rozwijane

05 kwietnia 2017

Hot or Not #33


Wszystkie looki z #mymomiohot oceniamy po kolei, każda stylizacja (wyjątkiem są te dodawane pod rząd przez jedną osobę) na # zostanie umieszczona w horn.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot


alex123
Juki*-*Juki: Look na pierwszy rzut oka jest ładny, ta tabliczka jest zupełnie zbędna, a butki trochę za wysokie. Stylizacja mało kreatywna. Moja ocena to NOT+

Cermenina: Prawdę mówiąc to ten look jest naprawdę ładny. Niewybitny, ale śliczny. Wszystko zostało w nim dobrze dopasowane i genialnie przebite przez kolory na twarzy. Stylizacja jest za zwykła na najwyższą ocenę, ale z czystym sercem mogę jej wystawić HOT-.


Nula2205
Juki*-*Juki: Stylizacja trochę chaotyczna, tym razem plecak jest zbędny, kurtka nie pasuje kolorystycznie, te oksy już takie trochę passe. Makijaż mógłby być czarny. Ocenka NOT.

Cermenina: Z kolei tutaj również mamy zwyczajność, ale typową, momiową zwyczajność. Ubrania są bardzo casual, dodatki do siebie pasują. Jedynie okulary niezbyt pasują tu stylistycznie. Wszystko jest w podobnych tonach. Podsumowując -strój prezentuje się dobrze. HOT/NOT


laska rolniczka
Juki*-*Juki: Look jest całkiem przyjemny, spodnie są trochę za ciemne. Czegoś mi tu jeszcze brakuje, strój nie jest jakiś "wow-waw-wow". Ocena HOT/NOT.

Cermenina: Pooonownie codzienny komplet z Momio. Dół w porządku, góra w porządku. HOT/NOT


aktsan1
Juki*-*Juki: Stylizacja oficjalna. Butki są czarne ci nie współgra z całym strojem, który jest w jasnych kolorach. Diadem taki trochę słabo dobrany. Ocena NOT+

Cermenina: Zacznę od tego, iż tło i animo znacząco zaburzają look i niczego szczególnego nie wnoszą. Przechodząc dalej, stylizacja do najlepszych niestety nie należy. Za dużo rzeczy zostało tu zaplątanych. Srebrne kolczyki, biała korona, złota sukienka, złote oczy +piercing. Najchętniej wywaliłabym wszystkie szare elementy. Butów za bardzo nie widać, ale powiedzmy, że są okej. Po omówieniu akcesoriów, nic za bardzo tu nie zostało. Jedynie mały plusik za twarz. NOT+


Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

Ankietę dostarczyły profilki.pl

10 komentarzy:

  1. Wreszcie jest mój look. Najlepszy moim zdaniem jest ostatni look
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej przypadł do gustu drugi look, oraz ostatni :D
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... Te looki? Są nawet spoko. (niektóre niezbyt) Ale wszystko w porządku...
    Nie mogę doczekać się swego looku<33
    POZDRAWIAM! :*
    ~paulinaxi 9

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze look naprawdę jest ciekawy, jedyne co bym tutaj zmieniła to włosy. Nie za bardzo je lubię. Buty zmieniłabym na białe, niskie trampki. Ocena: HOT-
    Drugi look ma świetne tło (XD). Co do kolorystyki nie gra to ze sobą kompletnie. Zmieniłabym prawię wszystko, jeśli mamy tło np. kwiatowe trzeba pomyśleć nad podobnym ubiorem. Ocena NOT+
    Trzeci look jest bardzo ładny, jednak włoski bym zmieniła na inne. Ogółem HOT.
    Czwarty look jest chyba takim troszkę niewypałem? Zmieniłabym tło, piercing. Podsumowując nie jest to udana stylizacja. NOT+
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nula, twój look jest piękny<333 ten ostatni tez mi się podoba! Z resztą wszystkie są ładne<3
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej spodobał mi się ostatni look <3
    No...Ta sukienka z dawnych prezentów jest śliczna *-*
    KACE KACE ~Anik950

    OdpowiedzUsuń
  7. Awawaw Mój look����
    Co do pierwszego looku. Usunęłabym tą tabliczkę i zmieniła włosy. Jeszcze te fioletowe usta nie współgrają z białym. Jak już mogłaś dodać jeszcze coś fioletowego.
    Drugi look podoba mi się. Jedyne do czego się przyczepie to plecak i okulary.
    Trzeci mój więc nie oceniammmm XD
    Czwarty look mi się wcale nie podoba... Animo psuje całą kolbinację. Buty i piercing wcale nie pasują. I ta korona...
    Podsumowując:
    -alex123 Hot/Not
    -Nula2205 Hot-
    -laska rolniczka to ja XD
    -akstan1 Not+
    Pozdrawiam laska rolniczka

    OdpowiedzUsuń
  8. -alex123 Hot-
    -Nula2205 Hot/Not
    -laska rolniczka Hot-
    -akstan Hot-

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy look jest taki świeży, ładny ale trochę mało oryginalny. Wyrzuciłabym tabliczkę i dała inne buty, np. z dostawy galaxy świetnie pasujące do szminki i oczu. moja ocena to Hot/Not

    Drugi jest nieco oklepany, nie pasuje kurtka a okulary wszystko psują. Moja ocena to Not+

    Trzeci jest super. Nic bym nie zmieniała. Moja ocena to Hot.

    Czwarty look jest trochę chaotyczny, nie pasuje pircing, korona i ten królik. I jeszcze buty są do wymiany. Moja ocena to Not+

    Czekam na mój look (dodany tak luty/styczeń) :3
    ~Josefina

    OdpowiedzUsuń