Menu rozwijane

12 kwietnia 2017

Tygodniowy Brzydal #18- Wyniki


Niektóre wyróżnienia zostaną tak jak ostatnio jeszcze dopisane. Zaczynamy od nich:

!Wyróżnienia są rozdawane przez osoby, które je sponsorują, nie przez blog!


Dod. nagroda od użytkowniczki Shaula w postaci momo misia wędruje do:
nela66

Dod. nagroda od użytkowniczki WiktoriaPaula w postaci momo od serc w dół wędruje do:
2006mila

Dod. nagroda od użytkowniczki ade w postaci momo jednorożca wędruje do:
popilopipo

Dod. nagroda od użytkowniczki WikiXD2288 w postaci wszystkich momo wędruje do:
Azurlol

Dod. nagroda od użytkowniczki WikiXD2288 w postaci prezentu do 650 diamentów wędruje do:
nela66

Dod. nagroda od użytkowniczki Biedronek112 w postaci momo jednorożca, serc i babeczki wędruje do:
Puunia

Dod. nagroda od użytkowniczki MandostyleAlex w postaci momo serc i babeczki wędruje do:
OBIAD 2016

Dod. nagroda od użytkowniczki Sweet Blondi w postaci momo jednorożca i serc oraz prezentu do 600 diamentów (nie m+) wędruje do:
Ziemniok!

Dod. nagroda od użytkowniczki laurusia1906 w postaci momo od jednorożca w dół i prezentu za diamenty (nie m+) wędruje do:
talia20

Dod. nagroda od użytkowniczki Uliczna.. w postaci momo babeczki i tęczy oraz prezentu za diamenty wędruje do:
klasa15

Dod. nagroda od użytkowniczki CrazyOlkaXD w postaci prezentu za diamenty wędruje do:
xWafelxPaweł

Dod. nagroda od użytkowniczki Wishy w postaci momo od jednorożca w dół wędruje do:
Najdzieja

Dod. nagroda od użytkowniczki marticzka7 w postaci momo jednorożca wędruje do:
Carly.XD

Dod. nagroda od użytkowniczki marticzka7 w postaci prezentu za 3 szafiry wędruje do:
Leia26

Dod. nagroda od użytkowniczki Cat Noir w postaci momo jednorożca wędruje do:
Madzik240

Dod. nagroda od użytkowniczki Cat Noir w postaci momo serc wędruje do:
zzuuzziiaa

Dod. nagroda od użytkowniczki sawerusia1 w postaci prezentu za diamenty (nie m+) wędruje do:
julia 32

Dod. nagroda od użytkowniczki Marinette124 w postaci momo od serc w dół i prezentu do 600 diamentów wędruje do:
ThomasFanGirl

Dod. nagroda od użytkowniczki TwojaAri w postaci prezentu wędruje do:
Aiko..

Dod. nagroda od użytkowniczki TwojaAri w postaci wszystkich momo i prezentu wędruje do:
Klaudia!!


Gratulacje!
(ps. Chcesz zostać sponsorem tak jak Shaula i inni w następnym brzydalu? Napisz do mnie (Cermenina). Jeżeli nie odpisuję, proszę upomnij się w komentarzu pod tym postem. Regulamin dla sponsorów znajdziesz tutaj.)



 
 




 
 







•••
Gratulacje!
Następny tygodniowy brzydal odbędzie się standardowo za 2 tygodnie.
Nagrody od bloga zostaną rozdane dziś. Od sponsorów- dziś, jutro, bądź zostały już rozdane. Jak napisałam wyżej, niektóre zostaną jeszcze dopisane.
 Dziękujemy za zgłoszenia i zapraszamy na następny konkurs!

18 komentarzy:

  1. Ehhhhhh znów nic...
    -CrazyOlkaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranym! Może mi też się kiedyś uda XDDD
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki Chemic! Ja nigdy nie wygram:(

    OdpowiedzUsuń
  4. znowu mnie nie ma :c już straciłam nadzieje
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmarnowałam jakieś 2 godziny życia na looka ale może za kilka lat mi się uda.
    Gratuluję zwycięzcom.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  6. 5 razy wysyłałam look ): straciłam nadzieję ):

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki wszystkim zwłaszcza tb leia :3
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku udało mi się jestem na liście! (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wszystkim wygranym! Może następnym razem uda się, również mi. Z tego co widziałam na hashtagu to było bardzo dużo świetnych stylizacji, więc wybór zwycięzców musiał być trudny. :)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... No niestety znowu nic, ale i tak będę brała udział, gdyż konkurs jest świetny ^^ Oczywiście gratuluję wszystkim wygranym ;) Co prawda look na pierwszym miejscu nie przypadł mi do gustu, ale jest kreatywny ^^

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
  11. Look na pierwszym miejscu jest okropny, nie wie jakim cudem to wygrało...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratki wszystkim wygranym! Eh... no mi się nie udało, ale się nie poddam.
    Look na pierwszym miejscu, według mnie bardzo pomysłowy i odważny, ale nie w moim typie.

    ~MuffinkaXD

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym tygodniu naprawdę się postarałam i liczyłam chociaż na dodatkową nagrodę, ale jak zwykle nic ;cc


    ~PSZCZÓŁKA309

    OdpowiedzUsuń
  14. No nieźle ;D 2 raz 2 po 4 startach :P
    ~ xXxArbenxXx

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie jednym z najładniejszych był look Wishy :3
    Josefina

    OdpowiedzUsuń