Menu rozwijane

21 kwietnia 2017

Jak NIE grać w Momio? #3

Witam, Uszanowanko, Siemaneczko, czy też
SIEMAELO320

Jak widzicie kolejna część tego wspaniałego dzieła pojawia się dość szybko, a to za sprawą pewnej miłej pani, która mnie do tego porządnie zmotywowała.

 

A tak na poważnie, to mam nadzieję, że seria faktycznie będzie się pojawiała w miarę systematycznie.

Przejdźmy jednak do rzeczy! Jak zapewne wiecie, aby zostać
Super gwiazdą Momio
Sam lvl nie wystarczy.
Musicie również olśniewać urodą i stylem.
W tej właśnie kwestii przybywam wam dzisiaj z pomocą!



***
Dzisiaj zdecydowałam się na porady dla dziewczyn,
*Bo zakładam, że jest ich więcej na tym blogu*
ale jeśli jesteś chłopakiem i czujesz się urażony koniecznie napisz w komentarzu,
 poradnik dla chłopców też sie pojawi.

***
Oczywiście przedstawię wam tutaj tylko jeden look,
ale możecie się zasugerować moimi licznymi radami .


Karnacja - najlepiej najciemniejsza. #KoloroweMomio w prawdzie umarło, ale musimy zaprezentować to, że jesteśmy tolerancyjni i otwarci na inne kultury.



*Przez te oczy, te oczy zielone oszalałeeeem*
Chyba nie muszę tłumaczyć mojego wyboru w tej kwestii.


 
Co jest ostatnio modne? Blond i Skam.
Czego chcieę więcej?


 
Nie przesadzaj z makijażem.
Ma być delikatnie i naturalnie.


 
A tutaj zdecydowałam się na kolczyk w niestandardowym kolorze, aby dodać do mojej postaci trochę niecodziennego wyglądu. Trzeba się przecież wyróżniać, czyż nie?



Wcześniej decydowaliśmy się na skromny makijaż i fryzurę, ale teraz trzeba pokazać, że nie jesteśmy żadnymi biedakami, stąd tez te drogo wyglądające korale.
*Jeśli takowych nie posiadacie przeszukajcie komodę waszej babci*

Złoty sweter - na bogato.
Świetnie zgrywa się z koralami.
Dalej ich nie masz? Na co czekasz? Leć do babci!


 
Jak chyba każda szanująca się osoba wie, spodnie w paski wyszczuplają.
Dlaczego więc ich nie użyć w tej stylizacji?


 
Mamy już wiosnę, ale jak widać zima wciąż jest wśród nas, więc nie chowajcie swoich zimowych butów do szafy. Myślę, że na najbliższy czas będą wprost idealne.


 
Na koniec dla rozluźnienia atmosfery opaska z kula dyskotekową. Trzeba pokazać, że jesteśmy do tańca i do różańca, a żaden styl nas nie ogranicza.




I tak prezentuje się efekt końcowy naszej stylizacji. Uważam, że look jest piękny. Możemy się w nim wybrać na dziką balangę do cioci Stasi, jak i na poważne spotkanie biznesowe.

***

A teraz mała niespodzianka!
Jeśli chcesz zostać SUPER FEJMEM
i przejąć polskie serwery tylko do poniedziałku
WiesiuOMGSWAG11
przyjmuje do znajomych.
Możecie mu zadawać pytania, z pewnością z chęcią odpowie.

***

A następnym razem:
Nasz wymarzony profil









16 komentarzy:

  1. Chyba moja ulubiona seria boże leżę na podłodzę i płaczę ze śmiechu XDUUUU CZEKAM NA NASTĘPNY POST I IDĘ DO WIESIA ZOSTAĆ FEJMICZEM XDDD B))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. CZEKAM NA "WYMARZONY PROFIL" <3
    ~MadziLenka

    OdpowiedzUsuń
  3. NOWA MODA!!!! IDĘ SIĘ PRZEBRAĆ!!! MÓJ PROFIL JEST PRZESTARZAŁY, WIĘC PRAGNĘ ABY NASTĘPNA CZĘŚĆ BYŁA SZYBKOOO

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też ta seria rozwala i jest zdecydowanie jedną z moich ulubionych;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ULUUBIOONAA SEERIAA! OCZYWIŚCIE SKORZYSTAŁAM XD CZEKAM NA "WYMARZONY PROFIL" BO SIĘ PRZYDA B)

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG TO JEST SUPER!!!!!1111ONEONEONE!! RÓB TEGO WIĘCEJ SPODOBAŁO MI SIĘ A JAK NIE ZROBISZ SKOCZE Z DYWANU XD

    OdpowiedzUsuń
  7. POPIERAM KICIA GAMES SKACZĘ Z TB ZA RĄCZKĘ ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  8. MÓJ PROFIL MUSI ZOSTAĆ ODNOWIONY ;0;

    OdpowiedzUsuń
  9. JA TO KOCHAM!! XDD Teraz czekam na kolejną część. Ta kula dyskotekowa <3 Okej, lecę do sklepu, aby się jak najbardziej do tego upodobnić. To jest po prostu idealne ;D ,,Możemy się w nim wybrać na dziką balangę do cioci Stasi, jak i na poważne spotkanie biznesowe.'' - Padłam XDD
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  10. O jezu. Zawał. Ty tam wstawiłaś mój komentarz. *mdleje* po za tym, czekam na następną część bo mój profil świeci pustkami. Jest takie nudne. Dzięki tym poradniką, wim jak być fejmem, jak stworzyć bezpieczne konto, i jak się ładnie ubrać! Kto by inny wpadł na taki pomysł? Nikt! Następna część szybko szybkooooo!!ja musze mieć dobry profil, i kocham te poradniki!. Jeśli nie zrobisz następnego to... Się bój! Wejde do ciebie i zabije cię, jeśli nie będzie kolenej częściiiiiii!!!!!111!1!1!1one one one!!! 1!1!1!1!11!1
    Ale naprawdę padłam. Tam jest mój komentarz!!!!!!! 1!1!11!!!1!1!11!1!1!4!1!1!1!1!1!1!1!1!!1!1!1!1! Kocham cię naho. Kocham ok?.
    ~Skeletonclique ~

    ALE KURDE DAWAJ NASTĘPNĄ BO MÓJ PROFIL TO PUSTKA!!!!!! 1!1!1!1!1 rób to szybko bo czeka cię... ŚMIERĆ 1!1!1!1!1!1!1

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tą serię!!1!1! To przywitanie, zdjęcia, sposób pisania - poprostu mniam. I jeszcze ta super plama na przywitaniu <3333 W kolejnym poradniku powiedz nam jak być fajnym tak jak ty i cały ten blogasek (lizus lol). Albo jak mieć lajki pod postami. I zjem Ci ciastka jak tego nie przeczytasz!1!1!11!1!I jeszcze pokaż jak wyglądać jak dinożarł profesjonalista. A i no jeszcze ten eeeeeeeeeee tak.

    Oki to kaski łódki i wgl.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę nową część!!!!!!!!! Kocham tą serię ♡♡♡♡♡
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę następną część! :D
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham tą serie bo mnie rozśmiesza xD
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  15. W kolejnej części możesz zrobić jak wygrać brzydala :D Jak szybko nie zrobisz kolejnej części to zabiorę Ci korale. I (obie) babcie też :> Bo wtedy nie weźmiesz kolejnych :>

    OdpowiedzUsuń