Menu rozwijane

23 kwietnia 2017

Podsumowanie Tygodnia #8

Witam, tutaj Naho
*Nie tak dawno odkryłam, że spora część osób twierdzi, że moje serie prowadzi Cer*
Dzisiaj w niedzielę zamiast w poniedziałek, ponieważ jutro okres próbny rozpoczynają dziewczyny.
Zapewne każda będzie chciała się wykazać, toteż pojawi się pewnie sporo postów.
Ostatnio dość systematycznie wychodzą mi te serie, więc jestem z siebie dumna.
Zobaczmy więc, co ciekawego na Momio.

Looki

Galaxy
 
Niestety, w nowej dostawie nie doczekaliśmy sie nowych soczewek. 
Mimo wszystko uwielbiam ubrania, które znalazły się w tym Looku. 
Chodzi mi przede wszystkim o koszulkę, spodnie i buty.
Jak tu ich nie kochać?


Momio Plus
 
W sumie nie wiem po co wstawiam stylizację z animo, ale bez Momio Plus byłoby tutaj pusto.
Ostatnio eksperymentuję trochę ze stylami, a powyższa stylizacja bardzo mi się podoba.
Jest taka... Inna niż moje wszystkie.
 A, no i nie zapominajmy o Jukim13 przy moim boku.

Nula

Nula wygrała w losowaniu
 i kiedy podeśle mi look to sie tutaj pojawi ^^

Co nowego na Momio?
-Dostawa Galaxy
-Wszyscy dowiedzieli się jak stworzyć piękny look
-Kolejny Brzydal trwa
-Wyniki naborów!

^Tydzień dość leniwy i mało się działo, ale po świętach tak to chyba jest^

Suchar
Dziękuję angelika541 za suchar
Co robi Jack po nocach?
Przymierza Jackiety
*badum tsss*

Jeśli macie jakieś fajne suchary o Momio możecie je podsyłać
 pod #CTygodnia

58
Tematyczna ciekawostka
A tutaj coś ciekawego o kosmosie 
Czym jest hipotetyczna biała dziura?

Jest to prze­ci­wień­stwo czarnej dziury. Według teorii biała dziura miałaby być ob­sza­re­m, gdzie zarówno energia, jak i materia wy­pły­wa­ją z oso­bli­wo­ści. Do­tych­cza­so­we badania nie po­twier­dzi­ły ist­nie­nia białych dziur, choć nie­któ­rzy badacze uważają, że po­wsta­nie Wszech­świa­ta, czyli Wielki Wybuch, mógł być w istocie przy­kła­dem takiego zjawiska



Czytelnik Tygodnia

A czytelniczką tygodnia zostaje:

= Jotek =

I jej przeuroczy Edit 

 

Szczególnie spodobała mi się tutaj ta koszulka.
Miło by było, gdyby pojawiła się na Momio.

To by było na tyle w dzisiejszym podsumowaniu.
Widzimy się za tydzień!



14 komentarzy:

  1. Ten tydzień był świetny, zwłaszcza jeśli chodzi o dostawę, która była naprawdę mega udana! :D Gratuluję nowemu czytelnikowi tygodnia *klask klask*
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa dostawa galaxy jest śliczna. Gratuluję użytkowniczce Jotek tygodniowego czytelnika.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna dostawa, wielu momiowiczów oświeciło po prze twój geniusz do look'ów (XD) jestem ciekawa jak będą pisać nowe redaktorki, a suchar taki suchy bo mój B) ( ͡° ͜ʖ ͡°) BO WIECIE JACKIETY BO ŻAKIETY I JACK XDDD
    ~Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tydzień był super! Też ubolewam nad brakiem soczewek galaxy

    OdpowiedzUsuń
  5. Super edit. Chyba już nigdy na Momio nie będzie soczewek galaxy :(.

    OdpowiedzUsuń
  6. To ciekawe, bo nie widziałam jeszcze RZADNYCH komentarzy tej osoby. Coś tutaj chyba śmierdzi oszustwem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale o co ci chodzi? Bo nie za bardzo rozumiem. Jeśli chodzi o Nulę to komentuje na bierząco, więc wątpię byś nie widziała jej komentarzy, a czytelnik tygodnia jest wybierany z #CTygodnia na Momio. Jeszcze jakieś wątpliwości? No, i żadnych piszemy przez "ż".

      Usuń
    2. Nie trzeba komentować żeby zostać czytelnikiem tygodnia.
      Ps. Czemu wszystkie hejty są z anonimowych? Jak ci coś nie pasuje to przynajmniej się podpisz

      Usuń
  7. Smuci mnie fakt że wcale nie dodają soczewek :(
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  8. Spektra czemu mnie bloknęłaś na momio? :( No czyli to ja angelika541 :( Wytłumacz :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Lowee...Tą serie
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń