Menu rozwijane

15 kwietnia 2017


Ankietę dostarczyły profilki.pl

11 komentarzy:

  1. Co to za ankieta bo się nie pokazuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Podoba Wam się nowy wygląd bloga?'

      Widzę, że inni zagłosowali, więc to chyba nie jest ogólny problem ;d

      Usuń
    2. Blog wygląda cudnie awww, ale ankieta mi się nie pokazuje.
      ~MuffinkaXD

      Usuń
  2. Awww ♥
    Super wygląd bloga i te kwiatki <3
    ~Tina 1278

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ankiety nie mam, ale wygląd bloga jest boski *-*
    ~ Wsihy

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wygląd a ankieta coś się nie pokazuje :/
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog jest piękny, lecz ankieta mi się nie wyświetla <3
    ~Emilia600

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Blog! Ankieta mi się nie wyświetliła, ale jest cudnie <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Ankieta mi się nie pokazała ale super jest wygląd bloga :)
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń