Menu rozwijane

24 kwietnia 2017

Momiowicze na instagramie + małe powitanie

Heej, z tej strony amel-chan, jednak możecie mi mówić po prostu Amel czy Amelka.
Jestem tu na okresie próbnym, jak już dobrze wiecie.
Będę się starać aby moje posty nie były nudne, ale ciekawe (będę się chociaż starać, eh)
Mam nadzieję że mnie miło powitacie c:
Możecie śmiało zapraszać na Momio, przyjmuję każdą osóbkę.
(Tak, trochę nie umiem się witać haha)


Postanowiłam tego posta poświęcić "momiowiczom na instagramie".
Pokażę wam najciekawsze i najpopularniejsze instagramy momiowiczów, które warto zaobserwować.


1. Bris

Bris to użytkowniczka Norweskiego Momio. Na jej profilu znajdziecie głównie edity i rysunki. Ma ponad 8 tys. obserwujących.

Tłumaczenie jej opisu na ig:
"Robię edity z Momio! Używam programu Photoshop CS6 na PC. Wszystkie edity są moje, chyba że jest inaczej (nie mam pojęcia czy dobrze przetłumaczyłam to zdanie). Mój kanał na Youtubie: https://www.youtube.com/brismomio"


2. Wolf

Wolf pochodzi z Danii. Na jej profilu znajdziecie edity i nowinki. Ma ponad 2 tys. obserwujących. (taka ciekawostka: Wolf ma polskie Momio i nazywa się WolfDK, możecie ją zaprosić do znajomych i popisać, jest bardzo miłą osobą, jednak musicie znać język angielski)

Tłumacznie jej opisu na ig:
"Wolf na Duńskim Momio, level 75, Social Media Ambassador"


3. Socke

Pewnie większość z was ją kojarzy, gdyż ostatnio na blogu ukazał się wywiad z nią. Socke jest ambasadorką z Niemiec. Na jej instagramie znajdziecie przepiękne edity, takie trochę artystyczne, co kocham. (kolejna ciekawostka: włosy które doszły dzisiaj w paczce, są wzorowane na włosach jej autorstwa)

Tłumaczenie jej opisu na ig:
"Niemieckie Momio. Rysuję i edytuję. Rób, co kochasz. Social Media Ambassador"


4. Ronja

Jest to użytkowniczka Norweskiego Momio. Na jej profilu znajdują się edity, które są najprawdę śliczne. Ma ponad 3 tys obserwujących.

Tłumaczenie jej opisu na ig:
"Norwegia. Rozpoczęte w 2014. Level 65"


5. Hellomia

Jest użytkowniczką holenderskiego Momio. Jej profil jest taki "dla zabawy" i znajdziecie na nim różnego rodzaju screeny itp. jak i memy. Ma ponad 1 tys. obserwujących.

Tłumaczenie jej opisu na ig:
"Holenderskie Momio. (Nie wiem co to słowo oznacza, pewnie coś po holendersku, eh) Level 71/62. Na Momio od 8/9/2015. 1100 obserwujących. (I tam dalej chyba jej przyjaciółki idk)"


6. 1-800-Lemonade

Lemonade jest pomocniczką Jacka z niemieckiego, austriackiego i szwajcarskiego (dużo tego haha) Momio. Robi prześliczne edity.
Ma ponad 1 tys. obserwujących. 

Tłumaczenie jej opisu na ig:
"71/75 (Niemiecki). Gram od 16.05.2016. Pomocnik Jacka od 28.09.2016(Niemiecki). Pomocnik Jacka od 12.10.2016(Austria/Szwajcaria)"


7. (i na koniec polski akcent) Cermenina

Nie mogło zabraknąć polskiego instagrama ;D Jest to instagram naszej Cer, która jest założycielką MyMomio. Cer ma już prawie 400 obserwujących. Należałoby również wspomnieć o instagramach jukijuki_momio, momio_kozlix, disnowblacki, którzy są częścią naszego bloga ♥

Tłumaczenie jej opisu na ig:
"Cermenina/Polskie Momio. Lista wszystkich prezentów z levelów: http://mymomio.blogspot.com/p/nagrody-za-wszystkie-poziomy.html"

I to by było na tyle. Pisząc tego posta bardzo się starałam, mam nadzieję że wam się podoba.
Który z wymienionych instagramów znacie i czy byście tu dodali kogoś?

~ Amel

18 komentarzy:

  1. A na momio-jest-super.blogspot.com to nie piszesz leniu, a poza tym jak mogłaś nie zareklamować mojego instagrama i bloga, phi /Karmeleeeq

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam polecam ig super ambasadora momio_kozlix
    Dawno nic tam nie było ale 700 ludzików jest
    No i mojego mraśnego znajomego czerwonowłosy Arek i jego plaskijunge_momio
    Hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz lecę looknąć do tych wszystkich osób! :D Tak naprawdę, to kojarzę tylko Socke, no i oczywiście Cer :D Rysunki Socke są naprawdę wspaniałe, więc chyba muszę obejrzej ich jak najwięcej ^^
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bris, Wilczka i Skarpetkę znam i częsta przeglądam ich profile. Teraz wiem,że muszę zobaczyć też Hellomię, Ronję i Lemonade. A Cermenina i kotki w piwnicy to już świętość. ^*^
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. przepraszam ale czy ta lemonade jest moderatorką na 3 serwerach?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać, tak przynajmniej napisała w opisie. Mogę potwierdzić że jest na Niemieckim, bo widziałam jej profil c:

      Usuń
    2. Myślę że po prostu zna dobrze te 3 języki i dlatego Jack dał jej moderatora na 3 serwerach ;)

      Usuń
    3. W Austrii i Szwajcarii językiem urzędowym jest niemiecki ;) Choć w Szwajcarii jest mała mieszanka języków

      Usuń
  6. Fajny pierwszy post . Czuję że następne będą jeszcze lepsze (:
    -GretaDragon obiecałaś że mnie nie zjesz jak z komentuję (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się, konta kojarzę Socke i naszą love Cer ale wszystkie są supi fajnie piszesz tak jak wszysycy którzy się dostali mam nadzieję że tu zostaniecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt,Wolf bardzo fajnie się pisze, tyle że wyszłyśmy obie no i się nie odezwała od tego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma mnie :( ,ale za to są osoby które obserwuję :)
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  10. Oki to ja tez cb;) moj ig to emilka_888 a ona faktycznie jest moderatorem na 3 serwerach tylko na niemiecki 72lvl na austriackim 25lvl a na szwajcarskim 21lvl

    OdpowiedzUsuń