Menu rozwijane

06 kwietnia 2017

Hairedity za zakup paczek -nasra1234 & xXREDxBULLXx


Dziś na Momio pojawiły się nowe prezenty za zakup diamentów, bądź szafirów. Są nimi fryzury, które zostały wykonane przez nasra1234 i xXREDxBULLXx. Obie osoby pochodzą z niemieckiego serwera. Co do samych fryzów -u chłopców jest okej, u dziewczyn już niekoniecznie. Damska wersja jest po prostu biedna. To tylko dwa, proste elementy złączone w jedno.

Wersja damska:
 (oryginał)

Wersja męska:
 (oryginał)

Co o tym myślicie?
Podobają Wam się włosy?

16 komentarzy:

  1. Ogólnie nie jest źle. Damska wersja jest jak dla mnie taka... Prosta? A góra mi jakoś nie pasuje do reszty XD Ale po za tym jest fajna. Jeśli chodzi o wersje męską to wydaje mi się, że jest lepiej wykonana :/
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak wrócę do domu to chyba się skuszę. Zależy mi na tym kucyku. Kiedy była z nim fryzura w paczkach to ta ee góra była słaba a teraz jest o wiele lepsza. Kolor... ugh dlaczego taki brzydki?! XD Możliwe, że kupię, a co mi tam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na damską wersję był fajny, ale wykonanie upadło. Niestety inny odcień góry i kotki tej fryzury rzuca się w oczy. Wiem, że jeżeli robiąc hair edit lepiej jest zdecydowanie wybrać części z włosów o takim samym kolorze, inaczej wychodzi to co tutaj... Naszczęście załoga momio poradziła sobie z tym dość dobrze i nie jest to w tej "paczkowej" wersji tak widoczne. Jeśli chodzi o wersję męską, chętnie bym się na nią skupiła, lecz nie mam rzadnego konta męskiego :( Przypomina ona klimat galaxy co wieeeelu użytkownikom się spodoba :)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. I love it!!!!!<3 pikne<3 muszę mieć paczkę no po prostu musze! kolor, kształt wszystko pikne<333
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. średnio mi się podoba. Nie mogę kupić paczki :'(
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że będzie dostawa a tu prosze! BRZYDKIE WŁOSY I JESZCZE ZA PACZKE?! ŻENADA. Wogóle post przydatny i wystawię opinię. Włosy NIE ZASŁUGUJĄ na bycie w paczkach. POZDRAWIAM!
    ~paulinaxi 9

    OdpowiedzUsuń
  8. Włoski podobają mi się, ale w innej wersji kolorystycznej. Oryginał jest o wiele lepszy... Xc I wiem, może nie zauważyliście tej zmiany, ale w oryginale odcień jest jaśniejszy. :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się. Myślałam, że przynajmniej będą normalnie dostępne w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fryzura męska jest sama w sobie spoczi,ale gdybym miała konto tej płci nie zawitałaby u mnie w garderobie,wolę bardziej chaotyczne,może jakby to nie był niebieski,tylko różowy dałaby mi do myślenia.
    Damska,o której nie tak dawno się wypowiadałam jest moim zdaniem zbyt banalna,a kolorystyka mi tutaj nie pasuje. Moim zdaniem pasowałby tutaj taki MEGA jasny blond,że prawie biały. Jeśli chodzi o fryzury damskie to jestem zwolenniczką rozpuszczonych,długich włosów,najlepiej też chaotycznych,takie puszystee..

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie wersja męska bardziej mi się podoba, więcej się dzieje na tych włoskach. Nie ma jednego koloru, jest to taki galaxy efekt. U nas- dziewczyn niestety fryzura zbyt "normalna" nie dzieje się tam zbyt wielu, jest taka zwyczajna, prosta. Nic specjalnego.. ale to kwestia gustu.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuuda, niestety nie mogę kupić ((: /karmeleeeq

    OdpowiedzUsuń
  13. CHCĘ TE DLA CHŁOPAKÓW XD
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się :/ Ale ta dla chłopaków jest cuuudowna! <3
    ~Madzik <3

    OdpowiedzUsuń