Menu rozwijane

13 kwietnia 2017

Ostatnie wielkanoce wyzwanie oraz wynagrodzenie!


Osoby, które wzięły udział w wyzwaniu dostały dziś 300 diamentów od Lucasa, który przy okazji powiadomił nas o kolejnym zadaniu. Tym razem nagroda jest naprawdę fajna, ale sami również musimy coś od siebie dać. Naszą misją jest podarowanie prezentu jakiejkolwiek osobie.
Niestety, ale to już ostatnie wyzwanie. W każdym razie, nie tracę jeszcze nadziei na szafiry, może dostaniemy je na właściwą Wielkanoc.


Weźmiecie udział?

4 komentarze:

  1. Zadanie wykonane :) Bardzo fajne są zadania by poprostu podarować komuś radość i zrobić jego dzień choć trochę radośniejszym.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadanie już zostało przeze mnie wykonane! :D W sumie to nawet fajny pomysł ^^ Ale dalej czekam na szafirki ^^ Mam nadzieję, że dostaniemy chociaż trzy w Wielkanoc, bo chciałam kupić sobie włosy z prezentów :p Ogólnie to bardzo się cieszę z tych zadań i szkoda, że to już ostatnie.
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  3. Za "wypłatę" kupiłam prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. Dałam kol a ona mi i tak wykonałam tą misję :3
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń