Menu rozwijane

23 kwietnia 2017

Edity na Momio! - #07

Hejunia!

Tu jukiś!

Dziś zrobimy coś innego niż zwykle.

Odwiedziłem 3 inne kraje (kolejno Danię, Norwegię oraz Szwecje!)

Dawno tej serii nie było (nie krzyczcie na mnie).

Zacznijmy!

BOB123



Juki: Edit supi, choć czegoś mi w nim brakuje. Nie mam nic więcej do powiedzenia. Ocenka 9/10


lizzy sammy


Juki: Fajowe, nie wiem co dokładnie on przedstawia ale jest fajny. Ocenka 9,5/10

Emma1877




Juki: Awawawawa <3 SUUUUPI! nieno fajowy, ale wykonanie takie sese :) 8/10

To już na tyle!

Oceńcie te edity w komentarzach!



Życzę wam Miłego Dnia!

10 komentarzy:

  1. Ale supi dupi :3 Te ostanie włoski nosiłabym ( ͡° ͜ʖ ͡°) W pierwszym edicie oczka fajnie wyglądają :)
    ~Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są świetne! <3
    ~Madzik <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie edity są świetne, ale najbardziej podoba mi się ten ostatni *-*
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jukiś 2 Edit przedstawia Chantelle Winnie
    Jest to bardzo popularna modelka która ma chorobę skóry

    OdpowiedzUsuń
  5. dyby takie włosy były na momio to bym chyba umarła :0 Piękneeeeeeeeeeee<333
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeci edit najlepszy! Dawać mi go do sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co sądzić (?) Edity są piękne ale tych 2.pierwszych nie rozumiem
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  8. CHCE TAKĄ SKÓRĘ W SKLEPIE !
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń