Menu rozwijane

28 kwietnia 2017

Nowa dostawa

Hejhej. 
Niedawno na Momio zawitała nowa dostawa o tematyce... No właśnie! Nic mi nie przychodzi do głowy, ale widać, że motywem przewodnim są prawdopodobnie jakieś stworki (?) z kreskówki. Muszę przyznać, że to trochę nie moje klimaty, ale w ubraniach można znaleźć naprawdę śliczne rzeczy.


Kombinezon jest bardzo... kreatywny. Mimo to nie zasługuje na taką cenę - 3 szafiry to jednak lekka przesada. A ta sukienka mnie uwiodła, sama nie wiem, dlaczego. Jest urocza, w pastelowym odcieniu zielonego z fioletowym kołnierzykiem. Czego chcieć więcej?


Szczerze mówiąc bluzkami nie jestem wyjątkowo zachwycona, są przeciętne. Pierwsza prezentuje się   ok, przeszkadzają mi jedynie te 'pufki' umocowane do niej. Druga - typowy golf w pastelowych kolorach, również z naszymi 'pufkami' xD. Jej cena jest bardzo przystępna. Ostatnia jest ładna, bluza z kapturem z krótkim rękawkiem, jedyna, w której nie przeszkadzają mi frędzelki i ten nadruk. Jednak nie jest warta wydania 2 szafirów.
Ooo, tutaj mamy bluzkę, która zwróciła moją uwagę - niestety zaskoczyłam się negatywnie. Zwykła, czarna bluzka z nadrukiem oczu i buzi. Cena - powala. Następnie mamy inną wersję kolorystyczną ubrań powyżej. Golfik ma równie piękne, pastelowe kolorki, jak miętowy wyżej.

Spodenki są śliczne! Podoba mi się wersja zarówno zwykła, jak i dla m+. A krótkie spodenki skradły moje serduszko💓 Oczywiście za szafiry, ale nie zmienię zamiaru ich zakupu.

Awww <3 Piękne, niczym kapcie do spania xD

Włosy, jak zawsze drogie. Mimo wszystko podobają mi się. Wydaje mi się, że są połączeniem dwóch fryzur, jednej, która kiedyś była, oraz drugiej - koczka, którego można nabyć w sklepie.

Nie podoba mi się, fujka xD

Nie ukrywam, że nie podobają mi się te bluzy. Nie moje klimaty, nie moje kolory. Jeżeli ktoś lubi tego typu ubrania, ma możliwość nabyć je w niskiej cenie.


Aaaaa, to jest śliczne. Niepozorne, ale śliczne. Tanie, urocze. Już to kocham ^-^

I to by było na tyle. Nie ukrywam rozczarowania brakiem limitu czasu i badziewnością ubrań. Sądzę jednak, że wielu momowiczów to ucieszy. Liczyłam też na jakieś soczewki, jak za każdym razem. No cóż, poczekam jeszcze i nie będę tracić nadziei.
Edit:
Limit czasu jednak dodano - tradycyjnie 6 dni.

Podoba wam się nowa dostawa? Planujecie kupić coś z powyższych ubrań?

13 komentarzy:

  1. Ogólnie jestem bardzo zawiedziona. w sumie to jedyną rzeczą, która mi się podoba to włosy. No i ewentualnie sukienka czy muszka. Reszta kompletnie nie przypadła mi do gustu.
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś jeszcze wyczuwa w tym Fendi? :D Chyba zaplanuję jakąś analizę

    OdpowiedzUsuń
  3. Eww...ja tu liczę na jakieś wiosenne klimaty np .wianki jakieś fajne soczewki...a tu takie coś ;-; nie no tylko podoba mi się bluzka za 370 i muszka ;-; ~Pozdrawiam
    Grzelek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta dostawa jest najgorsza ever! W ogóle nie dodają soczewek!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie to ta dostawa jest bardzo bardzo nieudana jedynie włosy są calkiem spoko ale za szafiry to dzięki bardzo ja sobie jeszcze pocaekam ąż będzie taka dostawa która mnie ucieszy

    OdpowiedzUsuń
  6. Aha. To ma być dostawa, na którą tak czekałam?
    Okej, rozumiem, że twórcy też muszą JAKOŚ zarabiać ale wątpię aby byli w jakimś dołku i muszą to nadrobić włosami za szafiry, które są od jakiegoś czasu cały czas. Nie każdy może pozwolić sobie na taki wydatek co 6 dni. Pomimo, że mogę sobie kupić, bo mam ale nie podoba mi się to. Ehh... a momio miało nie być takie jak MSP a co się dzieje? :/ Na MSP są nawet lepsze ceny i więcej ładnych *khe khe nie* rzeczy. Jestem zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Pamiętasz, kiedy ostatnio w dostawie były soczewki? Bo ja nie

      Usuń
    2. Ostatnie soczewki ze sklepu były w dostawie z Alicją w Krainie Czarów ;----; a kiedy to było? Ahh
      A tak to tylko w m+ i paczkach

      Usuń
  7. Serio? Jak dla mnie dostawy stają się coraz bardziej brzydsze. Za dużo kolorów i te potworowe twarze. Włosy są najlepsze z tej dostawy. Moja ocena 1/10.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem nie podobają mi sie prezenty. Tym razem kupię tylko muszkę :( A i wydaje mi sie ze te potworki to z mupettów bo wyszły nowe i raczej to one.

    OdpowiedzUsuń
  9. Złość we mnie kipi

    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń