Menu rozwijane

07 kwietnia 2017

Burza momo -następny prezent za zakup m+!


Następny prezent za zakup momio+ jest naprawdę ciekawy. Twórcy gry raczej nie potrzebowali dużo czasu, aby stworzyć ów podarunek, ale mimo to jest świetny. Niby to zwykłe momo, lecz nie było jeszcze czegoś takiego aby bardziej element wystroju zamienił się w coś do szafy. Można niby podciągnąć pod to strój Tikiego, ale to nie do końca to samo. Motyw deszczu momo ostatnio przewinął się na oficjalnym Instagramie Momio.



Stworzone przez Lina39 ze Szwecji. Profil na Instagramie


Stworzone przez Nina4c z Danii. Profil na Instagramie


Co myślicie?
Podoba Wam się nowy dodatek?

14 komentarzy:

  1. jesteście tacy szybcy z tymi postami <3heh mi ie osobiście podoba ten prezent jest przebajeczny!:)-kiki chan kawai

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle Cer szybsza i lepsze wykonanie phi xD chciałam spróbować zrobić posta na fonie xD Powinnaś być dumna, że tak się staram xDDDkc

    OdpowiedzUsuń
  3. ale chodfzi o włosy czy co bo nie ogarniam? xD ale jeśli włosy to są piękne<333
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo! Muszę przyznać, że ciekawie to wygląda ^^ Jest takie... Inne :D Fajnie, że za momio +, bo ja nie kupuję paczek XDD Chętnie stanę się ich posiadaczką! :DDD Niby takie proste, ale mimo to świetne ;P Już nie mogę się doczekać przyszłego piątku! C:
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby super (jak dla mnie), ale co niby tu można do tego dopasować? :O Nie mam pojęcia heh. Jakieś tęczowe ciuszki? Może. Podsumowując; super pomysł na prezent :3 Oryginalny XD. Super!!
    POZDRAWIAM!
    ~paulinaxi 9

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweet prezent dosłownie bo jest tam muffinka i truskawka, wisienka
    Fajny pomysł ale raczej za często nosić nie będę :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ten pierwszy edit kilka dni temu i jestem bardzo zadowolona, że teraz jest on też na momio :)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajowe ! Mam Momio plus i już nie mogę doczekać się piątku <3
    ~~~~~~~~~~~tosia464

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajnie to wygląda! *Momo! Haha Yeah! XD*
    ~Madzik240 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda naprawdę fajnie. Padające momo na głowę, przydałoby się XD Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na piątek :)
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń