Menu rozwijane

29 kwietnia 2017

Utalentowani Momiowicze!

Z tej strony amel-chan! c:
Witam was kochani w kolejnym poście.
Tym razem, postanowiłam omówić temat ciekawych hashtagów z rysunkami na naszej kolorowej grze. Takich hashtagów jest multum i myślę że nawet połowy nie znam.
Sama jestem "pseudoartystką", także idealny temat na bloga, czyż nie?

Także myślę że zacznę od chyba najpopularniejszego hashtagu, czyli #Ewa_Rysuje.
Na pewno kojarzycie EwciaaQQ i jej pięknee rysunki.
Ewa rysuje momiowiczów, jej posty mają czasem nawet po 400/500 like.
Jej prace najczęściej pojawiają się na kartce w kratkę, co myślę że ma swój urok ;)


Następnym hashtagiem jest #RosieArt
Założycielką hashtagu jest moja najlepsza przyjaciółka, RosieMadu, lub po prostu Rozalia.
Jej rysunki są przepiękne, serio, Roza wkłada wiele pracy w swoje prace.
Rysuje głównie mangę, co można zauważyć.
(Mogę się pochwalić że nawet mnie narysowała hihi, jednak nie mogłam znaleźć tego rysunku, więc wkleję inny, który jest równie śliczny)


Okej, więc kolejny hashtag to #AndsArt
Znajdziecie na nim rysunki naszego pomocnika Andsa.
Prawie wszystkie jego rysunki są realistyczne, jednak są wyjątki jak na załączonym obrazku.
Prace są dopracowane, estetyczne i po prostu ładne, musicie je zobaczyć! ♥


Następnym hashtagiem jest #NekoArt.
Hashtag ten prowadzi SatokoNeko.
Neko wykonuje swoje prace w programie graficznym MediBang Paint.
Rysunki są prześliczne i naprawdę ją podziwiam, ja nawet prostej kreski w programach graficznych nie umiem narysować.
Tak więc, oto przykładowy rysunek.


Więc jako ostatni, postanowiłam dodać mój hashtag.
Jak już pisałam, kocham rysować. Może nie mam jakiegoś wielkiego talentu do tego, ale sprawia mi to przyjemność. Mój hashtag to #Rysunki_Amel.
(Tak bardzo chamska reklama love)
Rysuję momiowiczów i ogólnie mangę. Rysunek, który widzicie na dole to jeden z moich ulubionych rysunków, które zamieściłam na Momio. Podoba mi się sposób w jaki pokolorowałam włosy, nie wiem w zasadzie czemu XDD


Ogólnie na pewno, znalazłoby się tego więcej ale niektórzy nie prowadzą hashtagów, a rysunki dodają (np. FoxeyPhotos czy Cermenina) + chciałam żeby znalazli się tu rysownicy, których uwielbiam (ja w bonusie ohihi)
Mam nadzieję że post wam się spodobał i że któryś z hashtagów odwiedzicie c;
Przy okazji, co planujecie robić w majowy weekend? Może ktoś z was będzie rysował? :D
Jeżeli znacie jakichś innych utalentowanych momiowiczów, piszcie w komentarzach, chętnie zerknę na ich profile! ♥
~ Amel

17 komentarzy:

  1. Ciekawy post, kilka osób kojarzę :D Ewcię, Andsa i Ciebie :D Wydaję mi się, że niedawno trafiłam na Twój rysunek ^^ Sama ostatnio założyłam #Wishy_rysuje C:
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie nie kojarzę Rozalii. Resztę osób znam ;)
    ~CrazyOlkaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że dasz Gośke bo ona ma chyba najbardziej rozpoznawalny hastag (moim zdaniem) (;
    ~Roxsiana 02

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zapomniałam o jej hashtagu, również uwielbiam jej rysunki ;D

      Usuń
  4. ooo mój hasztag *^* dziękuję za te miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Amel co tak dużo tagów xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam #Nulu_rysuje, ale mój styl uległ zmianie

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa ostatnia artystka rysuje najpiękniej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam osobę która rysuje na momio nazywa się :
    Marcelbest
    Ma swój hasztag #Marceldrawing

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ..... Szkoda.....że ja nic nie umiem
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam chasztag #oliwia1802
    , Chociaż jest on mój i nie jest to jakiś super chastag

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam hasztag ---> #Draw_Ash
    Jest to hasztag utalentowanej momowiczki Ashcryyy <3
    Jej rysunki są śliczne ^^ Oczywiście wymienione w poście też ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę wam talentu. Też chcę tak umieć ♡
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń