Menu rozwijane

15 kwietnia 2017

W poszukiwaniu!

Hej! Tu Dis.
A dzisiaj mam dla was kolejnych poszukiwanych.
Zaczynamy!



Na początek mamy ss look'u zrobiony przeze mnie na niemieckim momio. Włosy są śliczne moim zdaniem. Nie wiem czy guma balonowa jest na momio ale jest to fajny dodatek. Spódniczka mi się bardzo podoba. Mam małego "fizia" na punkcie spódniczek. Kocham je.


Tutaj mamy look Naho bo akurat mi się wyświetliła xD.
Włosy są przepiękne! Kolory aww. Buty z ogonem króliczka są bardzo urocze. Ta e narzutka czy co to tam jest bardzo mi się podoba i myślę, że przydaje się to w wielu stylizacjach.



Tutaj mamy włosy z mojej garderoby. Są to moje pierwsze kupione włosy. Było można je kupić w tydzień Most Wanted 13 maja 2016 roku. Wiem, że bardzo dużo osób je chce. Sama mam wszystkie 3 kolory jakie było można dostać na tygodniu MW.


To tyle na dzisiaj! Wesołych Świąt! <3


~Disnow Blacki 

14 komentarzy:

  1. Aw wszystkie looki są śliczne wdł mnie <3
    Kraszuję look nato <3
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  2. Te fryzury są przeeeeśliczne. Chętnie przygarnęłabym je również w innych kolorach :)
    Ale oprócz fryzur zainteresowały mnie też białe koronkowe uszy z looka Naho.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze włosy są naprawdę mega i na pewno bym je kupiła, obojętne za jaką cenę <3 Drugie też są śliczne i ta narzutka, achhh. Co do pierwszego zdjęcia to muszę jeszcze wspomnieć o tej boskiej spódniczce *-* No i na koniec te trzecie włosy, są również piękne :D
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam drugą i ostatnią fryzurę, jednak w innych kolorach.
    ~MadziLenka

    OdpowiedzUsuń
  5. Huhuhu, co to za śliczna druga modelka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah nie wiem jakaś mraśna lasia, znasz ją? (:

      Usuń
    2. Jakbym znała, to bym nie pytała ;)

      Usuń
  6. Wszystkie te rzeczy są śliczne! Niestety, nie mam żadnej z pokazanych przedmiotów. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pragne tych ubran i wloskow z 1 looku :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie wtedy nie było
    #smuteczeQ
    ~ Sweet108

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy look podoba mi się w 100% awww.
    Drugi look też! Uszka koronkowe mi się tak strasznie podobają!
    A w trzecim te włoski awwww.
    Pozdrawiam
    ~MuffinkaXD

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie mam , może dla tego że tak krótko gram w momio :/
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie jednak kiedyś na momio pojawiły się lepsze ciuchy i to za diamenty *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli chodzi o te włosy z #MW to oczywiście mam, ale jakoś ich nie noszę. Mi się nie podobają i nie pasują do jakichkolwiek looków.

    OdpowiedzUsuń