Menu rozwijane

17 kwietnia 2017

Podsumowanie Tygodnia #7

Dzisiaj mamy poniedziałek, oto i Podsumowanie!

Tym jakże poetyckim akcentem
 witam was już w siódmej odsłonie mojej ulubionej serii na tym blogu.
Nie da się ukryć, że dzisiejszym motywem przewodnim będą święta Wielkiejnocy.

Looki

Wielkanoc
 
Wielkanocna dostawa nie przypadła mi szczególnie do gustu. Mimo wszystko zdecydowałam się na ten biały berecik. Muszę przyznać, że ma w sobie coś uroczego.
Nie mogło zabraknąć koszyczka z moimi ulubionymi króliczkami.
*Pozdrawiam Andzello*


Momio Plus
 
Do deszczu momo pasuje większość looków, 
więc wybrałam jeden z moich starszych, lecz wciąż lubianych.
Ostatnio lubię takie jasne motywy.


Losowanie
A teraz wyniki losowania:
Momo otrzymuje - Żelek
Prezent - Oliwia Dy
A udział w kolejnym podsumowaniu - Nula
*Na Momio ustalimy co i jak*

Dziękuję wszystkim za udział :)

Suchar
Znalazłam ciekawy sucharek 
*A właściwie przemyślenie*
 więc postanowiłam go tu wstawić.

"Momio jest jak lodówka -
 wiesz, że nie ma tam nic nowego, a i tak sprawdzasz co 5 minut"


Co nowego na Momio?
-Wielkanocne prezenty
-Nowy moderator 
-Wyniki Brzydala
-Wielkanocna dostawa
-Koniec wielkanocnych wyzwań
-Nabór na redaktorów
-8 milionów utworzonych kont
-Wielkanoc
*Ta prawdziwa*


Tematyczna Ciekawostka
Jako ciekawostkę potraktuję to, że Momio na swoim Instagramie stworzyło akcję #MomioEggit
Jeśli macie talent w malowaniu jajek, 
to zapraszam na IG po więcej szczegółów.
@momio_official

  


Czytelnik Tygodnia

A czytelniczką tygodnia zostaje:

Blacknka!

Oto jej wiersz:
Czytelniczką tygodnia zostać chcę, bo wasz blog bardzo podoba mi się!❤ Staram sie udzielać w konkursach udział biorę, może w końcu wygram? Kto wie! Komętuje post każdy i kocham wasze looki a nawet gdy post nie jest ładny to i tak ciekawy być musi❤ Nie wiem co napisać jeszcze, ja to wasza największa fanka i pozdrawiam was serdecznie *BlakAnka


Do zobaczenia za tydzień!



13 komentarzy:

  1. Fajne :) ~msp1592

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki Blacknka! :D W tym tygodniu chyba najbardziej ucieszył mnie prezent dla momio plus. Niby taki prosty, ale mimo to dalej świetny :D Ten suchar jest genialny XDDDDD Szkoda, że nie powiodło mi się w losowaniu :/ Ale znając mojego farta, to nawet jakoś na to nie liczyłam XDDD
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Blacki, zasłużyłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki
    A co do posta świetne looki :)
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki ^^
    Świetny suchar, słyszałam o takim, jednak z udziałem fejsa. Looki bardzo mi się podobają.
    ~MadziLenka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten suchar to taki true
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygrałam w losowaniu łołołoł. Na instagramie widziałam mnóstwo postów z #EggIt. Jest to bardzo fajny pomysł ze strony załogi momio. Gratuluję też Blacknke. Pod każdym postem widziałam jej komentarz, który nie był tylko zabłąkaną grupką emotek, a coś wnosił :)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje za gratulacje<3333 nie spodziewałam się<333
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog mymomio jest jak sklep - codziennie tam przychodzisz i zawsze jest coś fajnego ( ͡° ͜ʖ ͡°). Piękne no nie xd? Nie wiem dlaczego akurat sklep xd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jaki sklep. Widziałaś coś interesującego w mięsnym? xD

      Usuń
  10. Ale pędzicie z postami XD.
    Gratki Blacknka.
    ~MuffinkaXD

    OdpowiedzUsuń