Menu rozwijane

08 kwietnia 2017

W poszukiwaniu!

Hej! Tu Dis.
Bardzo mnie cieszy, że seria wam się spodobała! 
W związku z tym lecimy z kolejnym postem! :D

•••

Na początek mamy look jednej z użytkowniczek. Bardzo mi się on spodobał. A co najważniejsze jest w nim dużo rzeczy Most Wanted. Okulary w innych odsłonach kolorystycznych już wróciły do nas na tydzień na momio. 
Rogi są świetne! Do takich bardziej em mrocznych look'ów byłyby w sam raz. Bluzka jest bardzo ładna. Rzadko teraz spotkać można takie cudeńka. Spodnie proste lecz bardzo ładne i myślę, że pasowałyby do wielu look'ów. Buty są fajne bo czarne hah. Mamy już takie podobne na momio ale butów nigdy za mało! 


Tutaj mamy chyba dobrze wam znaną morderczynię :D *ci co wiedzą to wiedzą ;)* 
Jak wiemy te rajstopki są w obecnych prezentach. Ta maska skradła moje serce. Niby do niczego tak nie potrzebna a jednak! Pragnę te okulary! One są prześliczne. Skrzydła aww. Piękne! Szminką bym nie pogardziła haha. Koszulka bardzo ładna i prosta. Przydałaby się do wielu look'ów. 


Tutaj mamy Bonego bo mi się wyświetlił xD 
Jak ja chcę to animo ahh. Fajnie by było zobaczyć go znowu na momio. Kurteczka bardzo ładna. Teraz takie są modne jak dobrze wiem. Włosy proste z ładnymi kolorami. Piegi! Dla facetów piegi ahh. One dodają look'owi takiego lepszego wyglądu haha. Czarna bluzka pod kurtką też fajna bo prosta a czarny zawsze się przyda. 


•••



To tyle na dzisiaj! Myślę, że post wam się podoba i widzimy się w następnym!

~Disnow Blacki 

10 komentarzy:

  1. Jej, kolejny post! :D Tym razem jestem oczarowana skrzydłami *-* Podobają mi się rogi i ta szminka ^^ W sumie to te okularki też są niezłe :D I ta maska XDD
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  2. Pragnę ten drugiii komplet!
    Awww cudny jest <3
    Ten pierwszy ma fajne rogi i bluzkę.
    A ta kurtka Bonego też spoczi.
    ~Jajjaajajja

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 3/4 rzeczy z tych looków dziewczęcych XDDD /karmeleeeq

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne a najbardzie (tradycyjnie) włosy
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubrania są rzeczywiście ciekawe. Mam jednak propozycję by trochę urozmaicić tą serię. Może osoby, które zaprosisz, również będą wybierać ich ulubione ubranka :)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. chcę te ciuszki :<
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  7. Te looki są unikatowe i...PIĘKNE <3 *Czy tylko mi się te wszystkie looki podobają? XD* ROGI MAJ LOFFF

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi look oraz trzeci (gdybym tylko była chłopcem) są świetne! Ładniutka jest ta kurtka Bonego. Ja chcę taką! XD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń