Menu rozwijane

08 kwietnia 2017

Batalia o Edit - #02

Witam Witam!

Jest to druga odsłona nowej serii!

W poprzedniej odsłonie wygrała Naho, więc dostanie kilka momoszków z moich mulciaków.

O co chodzi?

W tej serii będę zapraszał momiowiczów, którzy wykonają ze mną wyzwanie.

Będziemy robić Edity z 2 fryzur, jedną przysyłam ja drugą przysyłasz ty.

Następnie wy będziecie oceniać, który edit był lepszy, dla wygrana osoba dostanie trochę momoszków (oczywiście jeżeli wygra osoba inna niż ja :)).

Chcę być w serii!

By uczestniczyć w tym wyzwaniu musisz spełniać warunki.

1. Musisz umieć robić edity

2. Musisz mieć możliwość podsyłania szablonów, siatek czy jak wy to nazywacie, na maila lub na hangouts.

3. Napisz komentarz ze swoim nickiem, wybiorę kilka osób, z którymi zrobię następne odsłony.

Oto przykładowe zgłoszenie:

Chciałbym wystąpić w następnej odsłonie! Mój nick to ...

Tyle chyba z wymagań, mogą się zmienić w dalszych odsłonach.

Lista

Na tej liście jest pokazana kolejność osób, które zaproszę do tej serii.

1. Tina 1278
2. Hanoacho2
3. 2006mila
4. disnow blacki
5. Yookine
6. AngelllPatty
7. Madzik240
...

Mój dzisiejszy gość to California boy!


Cali przygotował dla nas różowe włosy z prostą grzywką, a natomiast ja dałem za wyzwanie blond loczki!

Zobaczcie co nam wyszło!

Cali


Fryzura została wykonana z dwóch różnych szablonów. Wybrałem odcień blondu gdyż uważam że jest neutralny i powinien się spodobać większości graczy. Do włosów doczepilem część z wianka. ŚwietnŚwietniebalansuje kolory. c:

Juki


Edit mi się podoba, próbowałem wyjść z poza schematu, możliwe, że wstawie go gdzieś indziej niż na bloga!


To już na tyle!

Nie zapomnij zagłosować w ankiecie poniżej!

Miłego Dnia!




Ankietę dostarczyły profilki.pl

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam krótkie fryzury :) Oby dwie są śliczne więc chętnie chciałabym zobaczyć je na momio w dostawie. Nie mogę doczekać się kolejnych części.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, znowu dwa świetne edity! Osobiście uważam, że wszystkie są świetne i gdyby tylko pojawiły na one na momio, to z całą pewnością bym je kupiła *-* Ale mimo to według mnie pierwszy edit jest troszeczkę lepszy ^^ Już nie mogę się doczekać następnych postów z tej serii! Może niedługo sama się zgłoszę ;P
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej wypadł Cali :/ ALe JUKAS ty też spoczko ^^
    ~Madzik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie są fajne trudny wybór :/
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat dzisiaj według mnie lepiej wypadł Juki

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba Edity są świetne, ale moim ulubieńcem jest JUKI *^* #KochamyJukiego xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Cali ma śliczne włoski nic dodać nic ująć ale u Jukiego już tak nie jest. Po prostu nie za bardzo lubię takie fryzury :/
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zakochana w edicie Cali *^*
    Awww cchceeeee....
    ~hhehiewohu

    OdpowiedzUsuń