Menu rozwijane

22 sierpnia 2016

Wywiad-#3


Dzisiaj kolejny wywiad. Dopiero trzeci. Wywiad będzie z...Gośką. >Jej nick to Gośkaa< Pewnie większość z was ją zna, a jeżeli nie to trochę wam o niej opowiem-czyli poznacie ją lepiej po tym wywiadzie. Jak już mówiłam, że wam trochę >mało< o niej opowiem, więc zasłynęła rysowaniem. Zaczynajmy!
Oto jej profil. Jak widzicie ma aż 3550 znajomych i 68 level >Całkiem spory<.
*WYWIAD*
J-Ja
G-Gośkaa


J-Ile grasz w momio?
G-13 sierpnia minął rok, zrobiłam nawet specjalny ,,post rocznicowy''...zresztą serdecznie na niego zapraszam :)
                                   *Zadaję teraz pytania dotyczące rysowania.*
J- Jak udało ci się zdobyć tylu odbiorców?
G-Wiesz...w sumie nie wiem...koleżanka namówiłą mnie żebym wstawiała swoje prace...więc postanowiłam przystać na to i stworzyłam swój hasztag- #Gośkaa_Art...I tak od tamtej pory  jakoś to poszło :)
J-Jak często rysujesz?
G-Staram się rysować codziennie po kilka godzin, ręka ledwo żyje, ale poprostu to moja pasja.
J-Talent czy Praktyka?
G-Z tego co wiem to talent...nigdy nie chodziłam na żadne kursy, ani tego typu rzeczy..jakoś tak samo wyszło.
J-Inspirujesz się jakimiś pracami?
G-W sumie to inspiruję się tym co mnie otacza...O! Właśnie...ostatnio w galerii, w której byłam na zakupach zobaczyłam bardzo ciekawego chłopaka...wyglądał dość nietypowo, wiesz...kolorowe włosy, kolczyki itd. więc...postanowiłam to narysować, Ukażę się pewnie 21 sierpnia, więc zapraszam (; A wracając jeszcze do inspiracji to..jak już pisałam...po prostu świat...albo jak już nic ciekawego nie widzę- wytężam wyobraźnię.
J-Czy masz jeszcze jakąś pasję oprócz rysowania?
G-Taak...siatkówka, trenuję od 3 klasy podstawówki...więc teraz idzie 5 rok.
J-Długo już rysujesz?
G-Hmm...Z opowieści moich rodziców dowiedziałam się, że jak już miałam 2-3 latka- kradłam siostrze mazaki , a następnie bazgrałam nimi po ścianach...niektóre dzieła zachowały się do dziś XD
J-Próbowałaś kiedyś rysować w programach graficznych?
G-Próbowałam..to nie dla mnie..wolę tradycyjnie: kartka i jakiś pisak.
J-Wolisz rysować kredkami czy ołówkiem?
G-Kiedyś miałam taką ,,Manię'' na szkice..źle było...teraz doszłam do wniosku, że najlepiej odnajduję się w kredkach i długopisie tj. rysuję kredkami, a następnie dopełniam efektu czarnym, żelowym długopisem.


Jak wam się podobał wywiad? Może wiecie z kim mogę przeprowadzić kolejny?
Napiszcie w komentarzu!
Hah, teraz takie małe info. Ten post jest taki długi, za zaległe kilka dni. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz