Menu rozwijane

16 kwietnia 2017


14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak przy okazji życzę Wesołych Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jakim programie robicie to tło?-mam na myśli ładnie wycięte postacie,napis itp. Proszę również o krótką instrukcję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki i Nawzajem ^^


    szunia15

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenkj ju ! A te jajka takie piękne :o
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  6. chcę takie jajko na moim stole czy to źle ?
    -GretaDragon
    Ps. Wzajemnie moje kochane osóbki C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzajemnie :D JA chce takie jajka *super edit*

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje Wielkanocne jajka powinny się wstydzić widząc te popularne momio we pisanki. Obawiam się tylko, że to one nas zjedzą, a nie na odwrót. XD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  9. I na wzajem! Śliczny edit, bardzo mi się podoba (:
    ~MadziLenka

    OdpowiedzUsuń
  10. Aw <3 kocham ten edit ok. Szczególnie te usta aw aw <3kocham ten edit, on jest taki piękny! Taki śliczny! Po prostu '' bjótifól''B)
    ~Biedronsia~

    OdpowiedzUsuń