Menu rozwijane

14 kwietnia 2017

Ulubieńcy #4 -Gościnnie Pejpier i Juki*-*Juki

O co tu właściwie chodzi?
'Ulubieńcy' to seria prowadzona przez nas, czyli Cermeninę i disnow blacki. Założenie jest meega proste. Z nowej dostawy/prezentów wybieramy jedną rzecz, która najbardziej nam się podoba i tworzymy z nią look. Aby trochę urozmaicić posty, będziemy zapraszać różne osoby. Jeżeli ktoś z Was jest chętny, dajcie znać w komentarzach. Nie zapomnijcie dodać nicku z Momio! 

Osoba, która chce się zgłosić, musi mieć możliwość wysłania nam swojej Momio na przezroczystym tle. Do tego wystarczy jakakolwiek poczta, bądź Hangouts.
•••
disnow blacki
Moim ulubieńcem jest ta piękna spódnica. Bardzo mi się spodobała pomimo ceny więc ją kupiłam i tak została ulubieńcem hehe. 



Pejpier
Pewnie część z was może być zdziwiona, że moim ulubieńcem z dostawy jest ten niecodzienny makijaż. Właśnie wybrałam jego, ponieważ użycie tych jasnych kolorów sprawia, że ten szary uzyskał coś ciekawego. Tak mi osobiście bardziej podoba mi się ta „gorsza” wersja makijażu.


Juki*-*Juki
Mój ulubieniec to ta świetna spódnica! Ogólnie look miał być elegancki mam nadzieje, że taki wyszedł.

Cermenina
Dla odmiany stworzyłam look na moim męskim koncie. Na swojego ulubieńca wybrałam żółty krawacik, który z pewnością przyda się każdemu w szafie, do tego jest niedrogi. Stylizacja to taki typowy misz-masz. 



•••
Co myślicie o naszych stylizacjach?
Macie jakiegoś 'ulubieńca'?

19 komentarzy:

  1. Ogólnie to moim ulubieńcem jest min. ta spódnica *-*
    Z tych looków podoba mi się najbardziej Dis i Jukiego :D Reszta też jest świetna ^^ A i zgłaszam się, mam możliwość wysłania looku na przeźroczystym tle na pocztę ;D
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych looków najbardziej do gustu przypadły mi trzy c; czyli Cermeniny Jukiego i Dis ^^ nie mówie że ten czwarty czyli Pejpier jest zły tylko poprostu nie mój gust 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście zakochałam się w spódnicy i krawacie. Disia idealnie dobrała złote dodatki do tej kwiecistej tej spódnicy. Pejper pokazała, że nie trzeba być nudnym i przedstawiła nam istne dzieło dzieło sztuki. Juki stworzył szczęśliwą i zrelaksowaną biznes woman na wakacjach. A Cermenina pokazała nam modę uliczną miasta w, którym wszystko kojarzy się z kolorami i radością. Nie jestem wstanie wybrać jednego ulubieńca bo każdy z was zrobił coś pięknego i swojego :)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zgłaszam się by wybrać również swojego ulubieńca. :)

      Usuń
  4. Mi się najbardziej podobały looki Dis i Jukiego ;)
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chciala byc w kolejnych ulubiencach ;3 mg sie kontaktowac przez email

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę być w następnych ulubieńcach? Ps. Macie fajne tło na blogu, jest teraz bardzo wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!!!!! XDD
    Mam możliwość wysyłania looków
    ~AngelllPatty

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica ładna, ale droga. ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Looki super, spódnica szczególnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, o ile jest aktualne jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie najlepszy look stworzyli Juki i Pejpier. Look Pejpier spodobał mi się dzięki jego oryginalności wyszedł taki mały misz-masz, fajnie dobrane kolory i to wszystko wprowaca w wspaniały i radosny nastrój .Gdy tylko zobaczyłam ten look odrazu chciało mi się śmiać. Natomiast jeśli chodzi o look Jukiego look wyszedł bardzo wiosennie i za równo elegancko spudnica pasuje do całej stylizacji spodobały mi się skarpety, które użyłeś do stylizacji oraz kapelusz wygląda tak pięknie i swobodnie. Ahhhhh...... te stylizacje wszystkie są piękne i cudowne wszystko mi się podoba chciałabym mieć te rzeczy. Zgłaszam się mam możliwość wysyłania looków na Hangouts.

    ~popilopipo

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wasze looki są śliczne;* Moim "ulubieńcem" jest krawat,spodnie i buty (: A i mogłabym wystąpić w następnym "Ulubieńcu"?

    ~talia20

    OdpowiedzUsuń
  14. Cer normalnie odgapiam od cb stylizację!<33333
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej spodobał się look dis c:
    ~Josefina

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem chętna! Mam hanga ;)

    ~miastowa

    OdpowiedzUsuń