Menu rozwijane

26 września 2016

Wywiad z kochana789


Cześć, postanowiłam przeprowadzić dziś wywiad z użytkowniczką kochana789. Podstawowe info na profilku:

Postanowiłam zadać 5 pytań o momio i 4 luźniejsze. Nie przedłużając, zapraszam!

Jak trafiłaś na momio?

Od kiedy grasz?

Co lubisz tutaj robić najbardziej?

Jaka wersja gry bardziej Ci się podoba, przed czy po aktualizacji?

Czy zmieniłabyś coś w momio?

Przechodzimy do pytań z 'co wolisz':

Kot czy pies?

Jednorożce czy lamorożce?

Telefon czy komputer/laptop?

Książka czy film?

Oraz bonusowe pytanie od dis (jakby inczej):

Lubisz LP?

Pozdrawiamy powyższe osoby!
Standardowo zapraszam na #mymomioblog.
Piszcie tam co myślicie o blogu.
`Cermenina

6 komentarzy:

  1. Fajny wywiad i ciekawe pytania
    Też bym mogła mieć taki wywiad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeprowadzamy wywiady z osobami, które są kojarzone na momio albo coś w ten deseń. Robimy to po to aby było ciekawie ;d

      Usuń
  2. Ps. NA MOMIO JESTEM miastowa (masz mnie w znaj)

    OdpowiedzUsuń
  3. (: To ja mellisa dziękuje za pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka to ja emilia7200 z momio kojarzysz mnie? Chociaż widziałaś mnie?

    OdpowiedzUsuń