Menu rozwijane

04 kwietnia 2017

Analiza złotej zapowiedzi~


We wpisie dotyczącym zapowiedzi wspomniałam Wam o tym, że poszukam pełnych zdjęć ze screena. Znalazłam wszystko oprócz spodni. Zapraszam!
•••
Na początek leci sukienka, która pochodzi z wiosennej kolekcji marki Ralph & Russo. Sami projektanci opisują ubranie w ten sposób: 
'Metallic yellow organza gown with nude tulle overlay, appliquéd with yelow silk organza and rose gold laser cut taffeta flowers.'.

 Co w moim super dokładnym tłumaczeniu oznacza:
 'Metaliczna, żółta, organzowa (taka tkanina) suknia z celistą, tiulową (też taki materiał) powłoką zaaplikowaną z żółtymi, jedwabnymi, organzowymi (ponownie materiał) i różowo-złotymi, laserowo obciętymi, taftowymi (materiał) kwiatami.'

Ktoś musiał się dobrze bawić wymyślając ten tekst.
edit: Chłopcy dostaną oversize bluzkę inspirowaną sukienką. Na zapowiedzi jest napisane: 'Please make (niewidoczny wyraz) oversized t-shirt for the boy avatar that will be inspired by the dress'.
•••


Następnie znalazłam torebkę marki ZARA. Powoli zaczynałam jej nienawidzić, ponieważ zmarnowałam 20 minut swojego życia na znalezienie ów dodatku. Muszę przyznać, że gdy zobaczyłam ją na zapowiedzi, nie spodobała mi się. Teraz prezentuje się superowo. Po więcej zdjęć możecie zajrzeć tutaj,
•••


Kolejny 'produkt' od ZARA. Wpadłam na nią podczas szukania torebki. Nic tylko się cieszyć. Więcej zdjęć tutaj.
•••


Na sam koniec mam noname krawacik. Niestety obstawiam, iż tylko panowie będą mogli taki nabyć, a sama chętnie bym go przygarnęła.
edit: Na zapowiedzi jest napisane 'please make it for both boys and girls'
Jednak dostanę swój krawacik.
•••

Co najbardziej Wam się podoba?
Nie możecie doczekać się kolekcji?

13 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie.. naprawdę ciekawie. Mam nadzieję, że pojawi się dużo odcieni żółci bo czas wprowadzić trochę żywiołu do momio. Ta wiosna musi nam się ukazać. Widzę, że produkty od Zary zdecydowanie przezwyciężają, nie ma się co dziwić bo oni mają niekiedy szalone kolory w swojej kolekcji. Najbardziej mi się podoba torebka i oczywiście ta spódnica. Świetne! Co do sukienki.. nie jestem przekonana, być może będzie wyglądała bardziej ciekawiej niż na zdjęciu.
    Pozostaje mi tylko czekać na te rzeczy! <3
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! ALE JESTEM CIEKAWA! Już nie mogę doczekac się włosków<33 WOW! Suknia jest spoko, ale torebka już mi si,ę nie podoba ;( Jest taka...zbyt kolorowa i dziwna. Ale super. Możemy tylko czekać na nową kolekcje :)
    POZDRAWIAM!
    ~paulinaxi 9

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kwiecie te sukienki. W tym przypadku ciekawe jest połączenie do nich metaliczno brązowych (?) kwiatów. Mam tylko nadzieję, że nie będzie ona za szafiry po dość u mnie z nimi krucho... Torebka i spódniczka są również sympatyczna. NajbAndriej jednak moją uwagę przykuła najbardziej... broszka mucha ;) *Moje dziwne zboczenie do drobiazgów* Wiem, że prawdopodobnie nie zostanie ona uwzględniona w tej dostawie, ale z reszty produktów również się cieszę.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nie mg się doczekać ♡
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo ciekawa co to będzie! ;D
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda fajowo. Przypadła mi do gustu ta torebka z dzyndzelkami, ale reszta też jest Spk
    ~Azurlol

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie ta 'Metaliczna, żółta, organzowa suknia z celistą, tiulową powłoką zaaplikowaną z żółtymi, jedwabnymi, organzowymi i różowo-złotymi, laserowo obciętymi, taftowymi kwiatami' wygląda cudnie XDD Podoba mi się również torebka z zary! :D Ale w dalszym ciągu jestem mega ciekawa włosów! ^^
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna jest ta torba, ta suknia na pewno będzie za szafiry
    ~Nula2205 ( z laptopa tym razem)

    OdpowiedzUsuń
  9. Okke..Jestem tutaj nowa,więc mogę być MAŁYM nieogarniętym człekiem na tym blogu,ale cóż.
    Odwołując się do nowej kolekcji to żółty zawsze był jednym z moich najmniej lubianych kolorów. Jednakowoż patrząc na te zdjęcia,z których będą zaczerpnięte te stroje spodziewam się,że będą nawet OK (pomijając również fakt,że spodziewam się,że będą drogie). Najbardziej podoba mi się sukienka,która ma nawet szansę pojawić się w mojej garderobie (no ale zależy też od ceny cnie 😏). W sumie te spodnie też są spoczi. I tak pierwsze na co się rzucę są włosy.
    ~Ja 😏😏😏😏😏 Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzixy, looknijcie edit. Będą krawaciki i bluzka dla chłopców inspirowana sukienką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jakie włoski .Osobiście nam mało hajsy niech będzie tanio

    OdpowiedzUsuń