Menu rozwijane

07 kwietnia 2017

Wielkanocna dostawa!

Ok. godziny 12 do momiowego sklepu przybyła nowa dostawa. Ubrania ogółem są nawet ładne, włosy będą zapewne hitem. Jednak powiem o tym co naprawdę wkurzy graczy. Mówię oczywiście o cenach. Dla osób, które nie kupują nic na Momio albo kupują rzadko, zostały same kiepskie rzeczy, może nie licząc krawatu. Rozumiem, że gra musi zarobić, ale przynajmniej wrzuciliby jakąś porządna sukienkę albo bluzkę.

Wersja damska

Wersja męska

Co myślicie?
Podobają Wam się nowe ubrania?

15 komentarzy:

  1. nom masz rację :/ ja mam tylko 4 szaf i nie stać mnie na większość rzeczy bo nie mam m+ ale ogółem dostawa ładna, piękne włosy tylko szkoda że nie mam szaf :c
    blacknka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podobają się z tej dostawy włosy
    -bikitna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie to sukienka i torebka przypadły mi do gustu, ale i tak włosy są najlepsze! :D W sumie to jeszcze okulary i krawat są fajne ^^
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście. Ubrania (te ładniejsze) albo są za szafiry, albo za m+. Też rozumiem że muszą zarobić, ale bez przesady ;-; Po za tym kolekcja jest śliczniutka<333 ZAKOCHAŁAM SIĘ!!!!<3 Mjał :3 Znowy zawiodłam się na włoskach... Nie wiem czy CHCĘ je kupić, bo nie robią szału :/ Ale za to ta bluzka za 2 szafiry, AWWWWWWWWWWWWW ^^ POZDRAWIAM!
    ~paulinaxi 9

    OdpowiedzUsuń
  5. Ceny nie powalają, ale jestem pewna, iż kupię krawat i makijaż :) Ewentualnie skuszę się jeszcze na torebkę i może buty.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosyć ładne rzeczy bo wydałam na nie 3 tyś i 8 szafirów :/
    Ale szkoda że te ładniejsze przynajmniej moim zdaniem są a M+ albo szafiry

    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ładniejsze ubrania albo za momio plus albo za szafiry. Kupiłam buty i okulary może kupie jrawat ale nwm. Nie podoba mi sie kolekcja dla dziewczyn. Chłopcy mają tym razem ładniejszą.
    ~Handel~

    OdpowiedzUsuń
  8. Krawat i włosy na plus, resztą nie
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Cermenino uwierz mi bywały gorsze rzeczy tylko dla tych "gorszych" graczy. Porównując wcześniejsze kolekcje gdzie aby kupić przykładowo jednokolorwy komplet to trzeba było kupić m+, to ta jest naprawdę ładna. I ponownie jak z tą niebieską kolekcją, nieby niebieska, ale niebieskich rzeczy brak, tak samo jak w przypadku żółtych. Co prawda mój kometarz nic ciekawego nie wnosi, ale co tam. Niestety los tych "gorszych", do których sama należę taki musi pozostać.

    -Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do cen po raz kolejny się dziwię, że ludzie przejrzeli na oczy i dopiero teraz zauważyli się są wysokie ceny. No i standardowo po raz kolejny chłopaki mają tańsze włosy, bo "nie wymagają takiej pracy" nad nimi. To już się robi irytujące.

      Usuń
    2. Jeszcze kilka słów: przepraszam za błędy, ale wiadomo podczas jazdy po naszych polskich, kochanych, dziurawych drogach to wiadomo trudniej jest coś napisać. :D

      Usuń
  10. Jestem zawiedziona tą dostawą,a miałam nadzieję na miłe zaskoczenie.
    Opiszę wszystko po kolei:
    Sukienka-widząc zdjęcie,na której się wzorowali wyobrażałam ją sobie o wiele ładniejszą.
    Bluzki-nie wiem czemu jedna z nich kosztuje 2 szafiry. Reszta mi się nie podoba i nie zawita w mojej garderobie.
    Spódnica-nie lubię długich spódnic,więc ta też nie przypadła mi do gustu.
    Spodnie-myślę,że te zielone nie są aż takie złe. Mają szansę pojawić się w mojej garderobie.
    Buty-nie mam co chwalić i co krytykować.
    Włosy-są w mojej garderobie,a nawet są częścią mojego obecnego ubioru.
    Torebki-nie umiem tego wyjaśnić,ale mi się nie podobają.
    Kurtki-również nie rozumiem czemu aż tyle kosztują.Żadna z nich mi się nie podoba,ale mimo wszystko ta dłuższa wydaje mi się ładniejsza.
    Makijaż-nie podoba mi się to dobranie kolorów.
    Krawat-jest w mojej szafie,lubię nosić krawaty na Momio. Noo..zwykły krawat.
    Okulary-Nie lubię takich,które zakrywają oczy.
    Przewidziałam również,że ubrania będą drogie.
    Eh...nadal czekam na dostawę,która mnie zadowoli.
    ~Jaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham wielkanoc! Dostawa jest świetna! Szkoda tylko że trochę mało ciuszków :///
    ~Madzik240 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedna z chyba najlepszych dostaw od dłuższego czasu w której pojawiły się nowe włosy w wielu wariantach kolorystycznych. Musiałam wydać te 5 szafirów, ale trudno! Jestem mile zaskoczona nimi bo naprawdę są świetne.
    Należę do tych osób, które spodziewały się, że ceny będą przystępne i nie będzie zbyt wiele rzeczy za M+ ale się pomyliłam. Ubolewam nad tą torebką, bo jest za M+ no ale już trudno. Szkoda, że większość rzeczy są za szafiry bo kupiłabym niektóre.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń