Menu rozwijane

25 kwietnia 2017

#Fakty i mity na temat Momio

Hejhej. Jak już zapewne wiecie na tutejszym blogu kilka osób jest poddanych próbnemu okresowi sprawowania się na blogu. Ja jestem jedną z nich. Na Momio Rita, jeżeli wolicie - Julka.
Przed rozpoczęciem chciałam serdecznie powitać wszystkich, którzy czytają ten post. Mam nadzieję, że nie będziecie się ze mną nudzić :)

A teraz przejdźmy do sedna - startuję z serią, w której postaram się obalać popularne mity krążące po naszej gierce. Tak więc - zaczynajmy!

1. Moderatorzy mają momio+ za darmo.
PRAWDA
Zaskakujące, a jednak prawdziwe. 

2. Na Momio grasują hackerzy, ale Momio stara się to zatuszować wciskając nam błędne informacje.
MIT
Na Momio nie ma hackerów - jedynie osoby początkujące lub łatwowierne nazywają tak oszustów oferujących 'darmowe momio+ i szafiry'. Jest to oczywiście kłamstwo mające na celu skłonić osoby do podania hasła. Hacker na serwerach mógłby hackować innych, czyli bez problemów wkradać się na ich konta. Widać różnice, prawda? A więc i ten mit został obalony.
3. Moderatorzy mogą czatować z Jackiem.
PRAWDA
O dziwo, pomocnicy mogą czatować z ich 'szefem'. Najpewniej dlatego, by móc z nim omawiać pewne sprawy dotyczące Momio.
4. Pomocnicy Jacka MAJĄ OBOWIĄZEK pomagać momowiczom, czyli w przede wszystkim dawać momo oraz przyjmować do znajomych wedle życzenia osób.
MIT
Modzi absolutnie nie są zmuszeni do dawania momo i przyjmowania przypadkowych osób do znajomych. Powyższy mit jest wyłącznie wymysłem graczy chcących się 'wybić' poprzez znajomość z pomocnikiem. Do ich obowiązków należy oczywiście pomaganie, ale nie w takim sensie.

To już koniec na dzisiaj, kolejny posty z serii będą pojawiać się co kilka dni!
Jak widać, dużo powstaje mitów, które są absolutnie bezpodstawne. Pamiętajcie, żeby nie wierzyć we wszystko, co obije wam się o uszy.

A ty? Wierzysz w mity, krążące po Momio?

14 komentarzy:

  1. CHCEMY WIĘCEJ :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post!:D A po za tym w ogóle, super pomysł! :D Mnie zawsze najbardziej ciekawiło, to czy właśnie pomocnicy mogą czatować z Jackiem ;D Nareszcie mam na to odpowiedź! ^^ Czekam na więcej postów tej właśnie serii :D
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomocnicy dostają m+ i diamenty (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... skoro hackerzy nie istnieją to jakim cudem weszli mi na konto, a nie podawałam NIKOMU hasła? Bo nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest szansa (mała ale jest), że komuś uda się odgadnąć twoje hasło. Dlatego ważne jest by składało się z np. mieszanki liter i cyfr i/lub nie miało zupełnie NIC z tobą wspólnego.
      ~Yookine

      Usuń
    2. Też mnie to zastanawia ;D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam że pomocnicy dostają m+ za darmo. Zazdroszczę;) Super pomysł na serię ♡ Dawaj więcej, to rozkaz.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  7. CHCEMY WIĘCEJ !
    SUPER ARTYKUŁ !
    CHĘTNIE POCZYTAŁABYM NASTĘPNY POST O TYCH MITACH :D
    ~Wirilok

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo nowości fajnie :)
    -GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Cie wiesz? <3
    Super seria +
    ~miastowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Super seria ;) niewiedziałam że moderatorzy mają m+ za free ;) pozdrawiam Grzelek

    OdpowiedzUsuń