Menu rozwijane

24 kwietnia 2017

Takie trochę przywitanie.

Witam serdecznie.
Wiec to ta która najbardziej jest hejtowana przez nabory
"Bo moderator, wiec miała łatwiej i to nie jest fair".

Postaram się wam udowodnić w próbnych, że to nie przez to, ze mam „fejm”  zostałam wybrana tylko przez moje zaangażowanie.


Skoro to kozie początki na tym blogu to
 może tak trochę o początkach Momio porozmawiamy?


~Dyrektorem generalnym Momio jest Mikael Jensen
pochodzący z Danii.

 Już widać dlaczego to momio jest takie ciekawe.

~Gdy miał ok. 13lat mieszkał w Tokio.
 Mniej więcej w tym okresie zaczął interesować się wszystkim co związane z siecią cyfrową oraz rozrywką.

~Na koniec 2011 zaczął pracować dla WatAgame.
 W 2012 firma postanowiła wszystko zaryzykować i spróbować własnych sil przy tworzeniu pierwszej mobilnej społeczności dla dzieci.


Tak powstało Skymo które aktualnie nazywa się Momio.


W Listopadzie 2013 odbyło się wielkie otwarcie pierwszego serweru w Dani.
W Marcu 2014 dodano cztery serwery. (Szwajcaria, Norwegia, Holandia i Finlandia).
A w czerwcu 2015 do Momio dołączyli Niemcy, Austria, Szwajcaria(język niemiecki) i nasza kochana Polska.


Podobają wam się takie informacje?
Chcielibyście jakieś fakty o mojej osobie?
Poinformujcie mnie w komentarzu. 

9 komentarzy:

  1. Ciekawy post! Tak kózka zrób fakty o sobie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe informacje ^^ Fajnie tak sobie o tym poczytać :D Mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na dłużej :D
    ~ Wishy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post ^-^
    Fajnie, dzięki niemu, dowiedziałam się nowych rzeczy o Momio (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post. Fajne są takie ciekawostki o momio.
    Mam nadzieję, że zrobisz jakieś fakty o swojej osobie.
    miastowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, podoba mi się ma nadzieję że tu zostaniesz, fakty o Twojej osobie są mile widziane, może w zakładce redaktorskiej do każdego redaktora dołączyłybyście po kilka faktów?? I wgl jakby byłu muzyczka na blogu byłoby ok. KÓZKA JESTEŚ SUPI *^* LOVE

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkał w Japonii w wieku 13 lat łołołoł. Połowa -dzieci- nastolatków pewnie chciałaby tak. Ja od około roku interesuje się programowaniem, zakładaniem stron internetowych , tworzeniem prostych gier itp. itd. i mam nadzieję, że kiedyś, również będę mieć taką szansę na założenie portalu tak popularnego jak właśnie momio ;) Oraz oczywiście kózko chcemy wiedzieć o tobie jak najwięcej, więc czekamy na post z ciekawostkami o tobie :)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń