Menu rozwijane

24 września 2016

Wywiadowa Dis #EkipaBudowlana

Hej! Tu Dis. Przeprowadziłam dzisiaj wywiad z Ekipa Budowlana.
Zapraszam ;)
1.Jak się czujesz po tym jak twój hasztag był na wysokich miejscach w TOP'ce hasztagów?
-Po takim wysokim miejscu czuję się wspaniale nigdy nie myślałam ,że kiedyś będę miała takie miejsce!😃
2. Skąd pomysł na nick?
-Miałam chwilę tak zwanej "Głópawki" byłam zmęczona po szkole i postanowiłam wejść na momio i stworzyć konto.
3. Jaki jest twój ulubiony kolor?
-3.Mój ulubiony kolor?Pomimo tego ,że lubię wszystkie to najbardziej błękitny.😃
4.Masz ulubionego bloga o momio?
-Tak i szczerze to właśnie wasz blog😃
5. Jakiś ulubiony look? Jeśli możesz wysłałabyś mi go?
-MÓJ ULUBIONY LOOK:
To ten ponieważ jest on moim pierwszym lookiem : )
6. Co podoba ci się najbardziej w momio?
-Najbardziej podoba mi się w momio to ,że można poznawać nowe osoby, dawać momo i prezenty, a przede wszystkim pomagać : )

Dziękuję Ci bardzo♥. Bardzo fajnie zadawało mi się te pytania♥.
A tu mały prezencik od bloga. ♥


Chcecie więcej wywiadów? Piszcie w komentarzach.

~Disnow Blacki

2 komentarze: